با اصرار اخوی و دوستان نزدیک و تقاضای فالورهای عزیزترازجان و با دعوت یکی از دوستان؛ اپ کلاب‌هاوسو ریختم تو گوشیم و چراغ خاموش واردش شدم تا کمی ازش سر دربیارم که خوشبختانه همون روزای اول که واردش شدم تقریبا وارد شدم که چی به چیه. یعنی وقتی تو کلاب‌هاوس وارد شدم، کلاب‌هاسو وارد شدم. (نمی دونم تونستم منظورمو بهتون برسونم یا نه؛ به هر رو)

یه سری اتاقها به صورت موزاییکی از بالا به پایین چیده شده بودن. رو یکی نوشته شده بود:

آینده؛ نگرش ها و چالشها

رفتم توش و با کمال تعجب دیدم کسایی دارن با هم مجری‌گری می‌کنن که تا دیروز داشتن تو این شبکه‌های تلوزیونی خرخره همو می‌جویدن. این به اون می گفت  استاد ، اون به این یکی می‌گفت  عزیزم ، یکی به اون یکی می‌گفت  بمیرم برات   یکی وقتشو در اختیار کسی میذاشت که تا دیروز بهش می گفت عمرمونو با مدیریتت تباه کردی! خلاصه اتاق باحالی بود کلی گفتند و خندیدند و صفا کردند ما هم که پایین استیج بودیم کلی باهاشون حال کردیم.


بیمه مسافرتی با پانزده سال سابقه در ایران و کانادا به همراه امکان پرداخت ارزی یا ریالی و خدمات ویژه از درب منزل : مشاوره تلفنی

والدین، سوپر ویزا، تحصیلی، کاری، توریستی


بین ما عوام پایین نشین و اون بالا استیجیا؛  عکس و پروفایل یه عده دیگه قرار داشت که گویا اونا جزو مهمونای وی آی پی بودند و با بالا استیجیا یه مناسباتی داشتن!  برای اینکه صحبت کردنو امتحان کنم ریکوئست فرستادم کسی محل نذاشت، کلابو فالو کردم، افاقه نکرد. تک تک مدیریتورها (مجریا) رو فالو کردم باز کسی نبردم بالا. حالا اون کسایی که تو وی آی‌پی بودن با یه اشاره می رفتن رو استیج؛ تازه فک می ‌کنین میکروفونو باز می‌کردن چی می گفتن؟

سلام به همه. من در خدمتتون هستم

برای مطالعه شما:

آداب شرکت در میتینگ های آنلاین

کلاب هاوس یا سانفرانسیسکو؟ مساله این است!

ای بمیری! خب همون پایین در خدمتمون بودی دیگه! لااقل یکی دیگه جات می‌رفت بالا حرف می‌زد!.

مایوس شدم و زدم بیرون. یهو دیدم رو تاپیک یه گروه نوشته:

بیا کراشتو وردار زود ببر

گپ و گفت با ماهان معین – ترانه سرا، خواننده و تهیه کننده ( فیلم کامل را تماشا کنید)


من فکر کردم که شبیه این مراکز فرهنگی که وقتی واردش می‌شی بهت یه پکیج می دن، لابد تو این روم یه کُدی، لینک اپی، چیزی بهت می دن! وقتی رفتم توش، دیدم ای داد و بیداد! دارن به زور بهت زن می‌دن! سریع زدم بیرون، یه مروری کردم دیدم رو یه تاپیک نوشته شده :

بررسی چگونگی خرابی گلگیر جلوی یوفو

رفتم توش و به محض ورود یکی بردم بالا و بهم گفتن:

در مورد تاپیکمون نظرت چیه

منم که ازشوق و ذوق صحبت لبریز بودم کلی حرف زدم از اینکه دکترای تنظیم آینه بغل پیکانو دارم و دکترامو از خارج! گرفتم و اینکه آینه بغل پیکان خیلی شبیه گلگیر جلوی یوفوئه! از هفته دیگه می خوام شبی یه دونه کلاب دایر کنم. منتظر خبرای ترکیدن کلاب‌هاوس باشید!