زندگیِ این روزهام من را یاد دوران قدیم میندازه که به بقیه می گفتیم ماهواره نداریم اما همه ی برنامه ها را از ماهواره همسایه دیده بودیم. الان هم من کلاب هاوس ندارم اما از بس رفقا و دوستان هی کلاب هاوس کلاب هاوس کردن بالاخره از طریق صفحه دوستی وارد این عنصر جدید دنیای مجازی شدم.

اگر می پرسید چرا عضو رسمی کلاب هاوس نمی شوی باید بگویم یک چیزهایی در زندگی آدم هست که بعضی اسمش را می گذارند خریت و بعضی دیگر هم به آن می گویند نبوغ.

 


پادکست

ادامه ماجرا را از زبان شهرام شهیدی بشنوید

 

با سپاس فراوان از مازیار مجیدی

مشاور خرید و فروش مسکن در نورت، وست و داون ونکوور، نامی نیک با سال ها تجربه – تماس: ۶۰۴۷۲۴۰۲۰۲


سفر به سانفرانسیسکو

حالا هرچه که هست من به خاطر قولی که به یک دوست عزیزی دادم مجبورم فعلا از حضور در این شبکه مجازی خودداری کنم. چپ چپ نگاهم نکنید. ‏توی زندگی هر کدام از ما بالاخره یکی هست یا یکی  بوده که به‌خاطرش مرز‌های خریّت رو جابجا کرده باشیم. این طور نیست؟

بعدش هم شما فکر نکنید همیشه حضور در یک جمع نشانه ی با کلاسی است. بعضی وقت ها عدم حضور در جایی خودش نشانه با کلاس بودن است. مثل مهاجرت کردن. بعضی وقت ها مهاجرت و کندن و رفتن خیلی با کلاس است اما بعضی وقت ها ماندن و نرفتن عین با کلاسی است. این یعنی کسانی که مثل من می توانند عضو کلاب هاوس بشوند و نمی شوند خیلی شبیه آن طیفی هستند که می توانند مهاجرت کنند اما نمی کنند. شازده اسدالله اگر بود الان می گفت مثل این است که کسی بتواند یک سفر سانفرانسیسکو برود و نرود. البته این نوع سفر با مهاجرت فرق داره و سانفرانسیسکو نرفتن از جنس همان خریتی است که قبلا در موردش با هم حرف زدیم.

شما هر سفری هم که نروی اگر سانفرانسیسکو پا داد باید بروی. حالا اگر مبدا سفر سانفرانسیسکو از کلاب هاوس است چه باک؟ به آن هم می پیوندیم.

شازده اسدالله و سفر به سانفرانسیسکو


 

اصلا این روزها بعضی آدم ها کل زندگی شان را بر مبنای سفر سانفرانسیسکو برنامه ریزی کرده اند. چاپ کتابشان، رستوران رفتن شان، علایق اجتماعی شان همه و همه تهش برمی گردد به تمایل شدید به سفر سانفرانسیسکو. یعنی اگر یک سفر بی ویزا به آنجا برایشان فراهم کنید عرض خود می برند و زحمت ما می دارند.

از کلاب هاوس دور نشویم

به نظرم روم های کلاب هاوس چیزی شبیه کرسی های قدیمی است. یادتان هست که شب های زمستان دور هم جمع می شدیم و زیر کرسی ولو می شدیم و گپ می زدیم؟ آن جا هم وقتی بدن گرم می شد و صحبت گل می انداخت می دیدی همه فیلسوف و کنشگر و دیپلمات هستند. در کلاب هاوس هم صدی نود اعضا، تو پروفایلشون نوشتن ۴۰ تا مدرک دارن و ده تا بورد تخصصی بین المللی را پشت سر گذاشتن. کار آفرین هم هستن و فعال محیط زیست. فمنیست و مهربون.

بیلبورد: گروه دوعت سمیـرا پسندیده و هلیـا محمدی

آدم یاد برخی وسایل میفته. از این وسیله ها که هم ناخن گیره هم قاشق چنگال هم کنسرو باز کن هم چاقو هم چراغ قوه هم خودکار هم ساعت هم قطب نما … آخرش هم نه شمال را درست نشون میده و نه می تونه یک قالب پنیر را ببره.


فیلم کامل گپ و گفت با جزمین کارا


همه کاره های هیچ کاره

راستش اگر یک نفر بیکار پیدا شود و کل پروفایل های کلاب هاوس را زیر و رو کند متوجه می شویم که تعداد افرادی که خودشان را مثلا مدیرعامل شرکتی معرفی کرده اند از کل شرکت های فعال جهان بیشتر است. یکی نیست بگه عزیزجان، شمایی که ۲۵ ساعت از شبانه روز تو کلاب هاوسی کی کسب موفقیت می کنی؟ دو دقیقه هم مجال بده فکر زندگی خودت باش.

منم دیگه برم تو کلاب هاوس یک ذره جهان را مدیریت کنم. فعلا