سیلویا براون  غیب گو و پیشگوی معروف آمریکایی که ادعا می کرد که با فرشته‌ها ارتباط داره سال ۲۰۰۸ کرونا رو پیش بینی کرده بود و نوشته بود که ویروسی در سال ۲۰۲۰ در جهان گسترش پیدا می‌کنه و ده سال در جهان ادامه پیدا می کنه و در نهایت به طور ناشناخته محو میشه. به این فکر افتادم که به شیوه نشریات طنز قدیمی ده سال بعد در همین روزو بنویسم و شد این:

پیش گویی سیلویا براون درباره همه گیری بیماری در سال ۲۰۲۰

ده سال بعد

« سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد بر طبق آخرین یافته های پزشکی؛ کرونا از طریق صدای بلند نیز به شنونده انتقال پیدا می کند. این سازمان همچنین ذکر کرد باید همه مردم از ماسک گوش! استفاده کرده و حداقل فاصله احتماعی یکصد متر را رعایت کنند! همچنین به گزارش CNN؛ کانادا تزریق عمومی چهاردهمین دوز واکسن کرونا را شروع کرده است. انگلستان نیز محدودیت‌های کرونایی را از هفته پیش کم کرده است و کافه‌ها و رستوران‌ها به شرط استفاده از یک دهم ظرفیت کار خود را آغاز کرده اند.


ده سال بعد در همین روز !
با صدای همایون حسینیان


خبرگزاری روییتر خبر داده است که هند از نوع جدید ویروس جهش یافته کرونا به نام گاما پلاس پلاس رونمایی کرده است. گفته می شود که این ویروس قبل از ورود به بدن بیمار او را می کشد! برخی از دانشمندان این ویروس را ورژن بالیوودی کرونا می‌دانند.

پلاک ۵۲ بررسی می کند : آیا حسین رضازاده الگوی بن لادن بود؟

از ایران نیز خبر می رسد که هفته آینده واکسیناسیون برای سنین ۶۲ سال و دو ماه پنج روز به بال ا! آغاز می‌شود. حمید فلفلی، وزیر بهداشت ضمن تشکر از وزارت بهداشت به خاطر سرعت بینظیرش در واکسیناسیون گفت ماه آینده ما در تولید واکسن خودکفا می شویم و تا یک ماه به همه تزریق خواهیم کرد و آن را از ماه بعدش به کشورهای محروم آمریکا و اروپا صادر می کنیم. وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفته بود ” هنوز جای دوز اول تزریقتان درد می کند” گفت:

[…] نخور!

گپ و گفت با کامبیز شریف – مجسمه ساز در ونکوور (تماشا کنید)


همچنین سیاووش جهان‌دوست سخنگوی وزارت بهداشت در توییتی منتقدین خود را افرادی […] نامید و ادامه داد حیف که اینجا خانواده نشسته وگرنه […].

دکتر خوش‌جنس متخصص طب سنتی نیز هفته گذشته شیوه جدیدی در درمان سریع کرونا به مبتلایان کرونا تجویز کرد وی در مصاحبه ای ادعا کرد که روزی پنج بار استنشاق بوی اسهال سوسک ماده! در ظرف سه روز کرونا را از بین خواهد برد. وی با محکوم کردن علم و تکنولوژی غربی، گفت:

من خودم دیروز فهمیدم کرونا گرفته‌ام و دارم خودم را با اسهال سوسک مداوا می کنم. علم فقط برای عقیم کردن مردان آمده است!

گفتنیست که فردا مراسم ختم این مرحوم به صورت مجازی در صفحه اینستاگرام برگزار خواهد شد.