از ۷۷ فیلم رصد شده در سال ۱۳۹۷، ۶۱ فیلم ارائه کننده تصویر مثبت از زن بی حیا و ۶۰ فیلم مروج وادادگی و تحقیر ملی بوده!

این ها را وزیر پیشنهادی برای وزارت ارشاد به عنوان برنامه هایش در حوزه سینما به زبان آورده.

این طنز را با صدای شهرام شهیدی گوش کنید


بهتر دیدیم برای کمک به ایشان ایده هایی برای رفع بی حیایی در سینمای ایران ارائه دهیم.

یک: بهتر است اگر زنی در فیلم حضور داره خانه اش نه حمام داشته باشه نه اتاق خواب.

دو: چون نمیشه زن و شوهر در پذیرایی یا نشیمن و جلوی بقیه بخوابن پس داشتن مهمان تا اطلاع ثانوی در فیلم های ایرانی ممنوعه.


با سپاس فراوان از مازیار مجیدی

مشاور خرید و فروش مسکن در نورت، وست و داون ونکوور، نامی نیک با سال ها تجربه – تماس: ۶۰۴۷۲۴۰۲۰۲


سه: اگر فکر کردید می ذاریم زن و شوهری فاقد بچه در فیلم ها رویت بشن که الگوی نامناسبی برای عدم فرزندآوری بشن در اشتباهید. منتها در خانه بدون اتاق خواب بچه نباشه بهتره. پس در فیلم اعلام می کنیم زن و شوهر فیلم دو بچه ترگل ورگل دارن اما پیش خاله شون زندگی می کنن.

مطالعه کنید:

پلاک ۵۲ بررسی می کند : آیا حسین رضازاده الگوی بن لادن بود؟

سلبریتی های ما، سلبریتی های اونا

No Means No

چهار: اگر در فیلم موقع خوردن شام کسی زنگ خانه را زد زن با حیای فیلم نباید از جمله کلیشه ای « کیه این موقع شب زنگ میزنه » استفاده کنه. بلکه باید بپرسه « آیا پدر و مادر گرامی شما قرار بود قدم بر چشم ما بگذارند و به ما سر بزنند؟»

پنج: زن با حیا اگر واقعا حیا داشته باشد در چنین فیلمی بازی نخواهد کرد.

شش: یک خانم هنرپیشه مطرح باید خیلی خوب در نقشش فرو رود. از آن جا که زن با حیا در سینمای ایران نباید به حمام برود پس کلیه زنان باحیای سینمای ایران باید بو بدهند و در طول فیلمبرداری جلبک بزنندو خزه از آن ها بروید.

هفت: زن باحیا در سینمای ایران باید با توجه به پاندمی کویید ۱۹ به صورت آنلاین و با حفظ شعائر در فیلم بازی کند. یعنی کلیه نقشهای یک زن با حیا باید از طریق اسکایپ یا زوم یا اپلیکیشن های مشابه بازی شود. بهتر است زن با حیا حین بازی آنلاین در کنار همسر و یا محرم خود اجرا نماید.

هشت: زن با حیای سینمای ایران باید چنان باشد که اگر متاهل است سینما را  بگذارد کنار. چه معنی می دهد زن یک نفر در فیلم زن کس دیگری باشد؟

نه: زنان مجرد کلا بی حیا محسوب شده و باید تا هنگام تاهل، سینما ( البته بخش زنانه سینما ) را ببوسند و بگذارند کنار

البته این وزیر درخصوص دست اندرکاران حوزه مطبوعات هم گفته ایجاد امنیت شغلی از دست اندرکاران مطبوعات جز برنامه های اوست. با این حساب همکاران مطبوعاتی من خیالشان راحت باشد که امنیت شغلی دارند و از نگهبانی و رانندگی آژانس اخراج نمی شوند.

البته یکی از برنامه های ایشان هم رشد سطح کیفی مطبوعات کشور جهت حضور در عرصه جهانی است. با توجه به برنامه ایشان برای اداره مطبوعات و حیایی که حتما باید به عرصه مطبوعات و ادبیات هم چپانده شود. به نظر می رسد که به منظور افزایش صادرات نشریات، ایشان با یکی از شرکتهای تولید کننده دستمال توالت در فرنگ به یک توافق خوب دست پیدا کرده.