حتما شما هم دیدین یا شنیدین که در اصفهان یک سری دختر نوجوان برای هم قمه کشی کردن. خب این نشون میده ما در تولید خشونت داریم به خودکفایی می رسیم و دیگه لازم نیست سریال هایی مثل لیان شامپو یا فیلم های وسترن و بروس لی را وارد کنیم. قبلا در زمینه میزان خیانت به خودکفایی رسیده بودیم و از سریال های ترک بی نیاز شده بودیم و حالا هم در خشونت داریم به خودکفایی کامل می رسیم و لازم نیست صندوق ذخیره ارزی مان را صرف واردات محصولات فرهنگی خشن کنیم.


ادامه ماجرا با صدای شهرام شهیدی


تا اینجاش مشکلی نیست. موضوع امروز من اینه که مهدی کوچک زاده که یک زمانی نماینده مجلس بوده و الان نمیدونم از چه جایگاهی صحبت میکنه عکس ورزشکاران زن در رشته های بوکس، کشتی و وزنه برداری را در اینستاگرام اخ و زشت و اه اه بو میده ی خودش منتشر کرده و زیرش نوشته دختری که این الگوها برایش ساخته شوند، چرا قمه کشی نکند؟

یعنی دخترها تا مسابقه دختری که به عنوان نماینده ایران در مسابقات وزنه برداری شرکت کرده را تماشا می کنند فیلشان یاد هندوستان می افتد و دیگر خر بیار و باقالی بار کن.


با سپاس فراوان از مازیار مجیدی

مشاور خرید و فروش مسکن در نورت، وست و داون ونکوور، نامی نیک با سال ها تجربه – تماس: ۶۰۴۷۲۴۰۲۰۲


این حرف یعنی شادروان جهان پهلوان تختی هم با مسابقه هایی که داده احتمالا باعث تولید پدیده ای به اسم شعبان بی مخ شده بود. حالا پس و پیش تاریخی اش را کاری نداریم. چطور هیچ کس کاری نداره که چطور میشه اینقدر فانتزی فکر کرد که تماشای یک دختر وزنه بردار را باعث قمه کشی دختران بدانند. اما تا ما یکذره تاریخ را دستکاری کنیم صدای همه در میاد که فلان و بهمان.

حالا الگوی کسی مثل بن لادن یا ابوبکر بغدادی یا هیتلر چه ورزشکاری بوده دیگر نمی دانم. طبق حرف های کوچک زاده لابد بن لادن هم با دیدن حسین رضازاده تصمیم به انجام این قمه کشی و آدم کشی مدرن گرفته.

این یک بُعد ماجرا. روی دیگر این ماجرا اما این موضوع است که ما نباید تک بعدی باشیم و باید بپذیریم هر چیزی در کائنات روی مسائل دیگر تاثیر می کذارد و حالا که نقش کشتی و بوکس در قمه کشی زنان کاملا عیان شد بهتره بریم سراغ چیزهای دیگری که باعث این همه قمه کشی و خشونت میشن.


گپ وگفت با کامبیز شریف – مجسمه ساز در ونکوور ( تماشا کنید)


می فرمایید مثال بزنم؟

بله. مثال هم می زنم. مثلا سینما. شما نقش سینما را در این نابسامانی اجتماعی بسیار جدی بگیرید. وقتی در سریال های تلویزیونی دو نفر کتک کاری می کنند هر دختر شایسته و خانواده داری تحت تاثیر قرار گرفته و با ترک تحصیل رو می آورد به قمه کشی.

این تازه اول ماجرا است. اول از قمه کشی شروع می شود بعد از قمه کشی، این دختر خانم حتما سیگار هم می کشد. قلیان کشیدن را هم می گذارد تنگش و حالا دود نکن کی دود کن. تازه وقتی استحاله بیشتر شد حتما سینما هم می رود و کتاب هم می خواند و دوچرخه سواری هم می کند و ادامه تحصیل هم می دهد و در مرحله آخر حتما از ازدواج کردن هم سر باز می زند.

برای همین طبق منویات درونی آقایان که به علت بدبو بودن زیاد قابل شرح نیست، هر دختر ورزشکاری در معتاد شدن و ازدواج نکردن و مطالعه کردن دختران دیگر نقش به سزایی داره.

مو لای درز استدلالشان هم نرفته و نمی رود و نخواهد رفت!