خب خدارو شکر که هفته شصتم قرنطینه رو به سلامتی رد کردیم و موج پنجم کرونای چینی و موج دوم کرونای انگلیسی و موج اول کرونای برزیلی رو داریم پشت سر می ذاریم. الان دیگه به راحتی می شه ادعا کرد که یک موج سوار حرفه‌ای شدیم! در واقع اسم اینا دیگه موج خالی نیست بلکه به این موجا تو علم فیزیک  ماکرو ویو  می گن اون هم به علت فرکانس بالا در یه بازه زمانی کوتاهه!

سکاندار با نمکی داریم!

این کشتی ‌ای که ما توش نشستیم موجای از این بدترشو هم می تونه به سلامتی رد کنه مهم اینه که سکان دست یه کننده باشه که خداروشکر یه سکاندار با نمکی داریم که نگو و نپرس. این جناب نمکیمون خیلی وارده و خوب می‌دونه چه وقتی چه حرکتیو بزنه که نذاره غرق بشیم. به موقع می خنده، به موقع گریه می‌کنه، به موقع عصبانی می‌شه. یه جوری دویست هزار واکسنو داره به هشتاد میلیون نفر می‌ز‌نه که جهان توش مونده! در واقع داره تو یه قایق نجاتی که ده نفر توش جا می‌شه چهارهزار نفرو سوار می کنه خیلی سنگین و رنگین! خیلی کننده‌س! می گین نه؟ برین از اونا بپرسین که شنیده‌هارو دیدن!


این طنز را از زبان همایون حسینیان بشنوید

با سپاس فراوان از شهرام همراز 

مشاور با تجربه و خوش نام خرید و فروش املاک و دریافت وام مسکن در ونکوور بزرگ – تماس: ۶۰۴۴۴۱۰۸۷۴


 

در ستاد کرونا به زحمت افتاده اند

گفتم رنگین؛ یاد رنگای نقشه کرونا افتادم بنده‌خداها تو ستاد کرونا افتادن زحمت! تعداد رنگاشون زیاد شده! الان باید رو نقشه املتیمون کلی فلفل سیاه هم بریزن! البته این عزیزان دقت کنند که زیاد تندش نکنن که خدای نکرده متهم به سیاه نمایی نشن! سکاندار بانمکمون هم زیاد نگران ما نباشه و حواسش بیشتر به فرمون باشه.

 

 

از همایون حسینیان بخوانید: عیدو نیار از تو کوچه به خونه!

یاد یه حکایت افتادم؛

می گن تو یه هواپیما خلبان از بلندگو اعلام می کنه که:

مسافرین محترم اگه به سمت چپ دقت کنین می‌بینین که موتور آتیش گرفته! ولی نگران نباشین ما حواسمون بهتون هست” مسافرا نگاه می‌کنن می بینن بله موتور آتیش گرفته واز بین رفته. خلبان ادامه می ده: “اگه به سمت راست هم نگاه کنین می‌بینین که موتور سمت راست هم آتیش گرفته!” مسافرا سمت راستو هم نگاه می‌کنن می‌بینن بله اونم از بین رفته! خلبان باز می‌گه: ” ولی نگران نباشین ما حواسمون بهتون هست!” خلبان بعد از چند دقیقه دوباره بلندگو رو روشن می‌کنه و می‌گه: “مسافرین عزیز اگه از شیشه به پایین نگاه کنین متوجه می‌شین که بالای یه اقیانوس هستید و توی آبها یه قایق می بینین که چند نفر توش نشستن!” مسافرا از شیشه پایینو نگاه می کنن و قایقو می بینن. خلبان ادامه می‌ده: من و باقی پرسنل هواپیما از تو اون قایق داریم باهاتون صحبت می کنیم! لطفا یکی اون مداد رنگیارو پرت کنه پایین! ضمنا هیچ نگران نباشین؛ ما حواسمون بهتون هست!