در همین اول مطلب ضمن تبریک سال نوی خورشیدی به همه گل‌های تو خونه که بیش از یک ساله تو خونه‌هاشون موندن و آقا کرونائه هم هنوز داره تو خیابونا پرسه می زنه. خبر خوب؛ این که داریم به روزهای صادرات واکسن و اول شدن در منطقه نزدیک می‌شیم و با چند کشور قرارداد مشارکت در ساخت واکسن بستیم و تولید واکسن برکت به مرحله نهاییش رسیده فقط اگه فعلا تولید نمی‌شه به خاطر عدم تحرک برخی از مسوولین وزارت بهداشت برای ثبت این واکسنه که از قدیم گفتن: از تو حرکت از خدا برکت!

پلاک ۵۲ را در اینستاگرام دنبال کنید

اما امسال عیدو چه جوری بگذرونیم!

به خاطر اینکه هنوز خطر کوید۱۹ پابرجاست و این ویروس مثه وزغ داره هی جهش می کنه و اینور و اونور می جهه! با توجه به اظهارات مختلف مسوولین امر؛ من یه سری توصیه‌های بهداشتی ویژه عید برای شما دارم. شما هم انجامش بدین که از شر کرونا در امان بمونید. فقط لطفا اگه موثر بود با ایمیل زدن به دفتر نشریه و یا دایرکت بهم خبر بدین (وگرنه اونایی که در امان نموندن که دیگه زنده نیستن تا ازم شکایت کنن!)

با عمل به این توصیه‌ها کاری کنید که؛ به قول آقای روحانی هم تو زندگیمون چرخ عید بچرخه و هم تو کوچه‌هامون ویروس کرونا!


و اما توصیه‌ها:

به هیچ وجه به سفر نرین مگه اینکه ضرورت ایجاب کنه حالا این ضرورت چیه رو باید با درایت و هوش خودتون تعیین کنین مثلا یکی یه ویلا تو شمال داره یهو یادش میافته پارسال چراغو روشن گذاشته و باید سریع بره خاموشش کنه، یا یکی جوری حوصله‌ش سر می ره که ضروریه برای تمدد اعصاب بره شهرستان، یا یکی به طور ضروری باید بره اصفهان بنزین بزنه و برگرده یا یکی با دوستی تو اهواز قرار گذاشته که بره ببینتش و وفای به عهد هم که ضروریه و از بزرگان به ما توصیه شده. خلاصه در صورت داشتن مورد ضروری سفر مانعی نداره.

از همایون حسینیان مطالعه کنید:

نفرین به سفر که هرچه کرد او کرد!

اگر سفر نرفتید

اما اگه هیچکدوم از این ضرورتا رو نداشتین و خواستین خونه بمونید دقت کنید که در مقابل کسانی که به ظاهر برای دید و بازدید – ولی در عمل برای غارت – می‌خوان بیان خونه‌‍تون توصیه‌های دکتر ایکس رو گوش کنید و فاصله اجتماعی خودتونو با اونا تا حدود دو (کیلو) متر رعایت کنید.

اگه مهموناتون اهل عیدی دادن بودند و هنوز این رسم کهن و نیک رو پاس می‌دارن و اسکناس‌های قابل توجهیو رو می کنن! حتما به توصیه‌های پرفسور ایگریگ  عمل کنید که می‌گه از طریق سطوح کرونا به ما منتقل نمی‌شه!

 

اگه از دوستان و آشنایان کساییو دارید که دعوتتون می کنن و کلی ازتون پذیرایی می کنن می تونید به تحقیقات دکتر زد  مراجعه کنید که می‌گه اصلا کوید ۱۹ وجود نداره و این ویروس ساخته سرویس‌های اطلاعاتی دشمناس تا مردمو از هم دور کنن!

و اگه نه اهل سفر بودید و نه حال مهمونی رفتنو دارین و نه چیزی در بساط دارین تا از مهمون پذیرایی کنین و عیدی بگیرین باید به توصیه سازمان بهداشت جهانی عمل کنین که می گه خطر ویروس همچنان مثه قبله و در خانه بمانید!