نشود فاشِ کَسی

اشاره:

از وقتی که یادم می آید، هوشنگ ابتهاج را عاشقانه دوست داشته ام و هر بار که شعری از او می خوانم، جانم سرشار از نور می شود. برای همین وقتی که چند سال پیش در منزل دوستی عزیز ترانه ای را شنیدم که در آن بانویی با زبان نگاه ابتهاج به لطافت و سادگی وعده می داد که راز بین ما برای کسی فاش نمی شود،‌ از این احساس ناب، سرمست شدم.

شاید برای اولین بار بود که می دیدم خواننده نه تنها روح کلام شاعر را با تمام وجود محترم می دارد بلکه به جرات می توانم ادعا کنم که به احساس آن هم افزوده بود.

شاید برای اولین بار بود که می دیدم خواننده نه تنها روح کلام شاعر را با تمام وجود محترم می دارد بلکه به جرات می توانم ادعا کنم که به احساس آن هم افزوده بود. از دوستم خواستم که دوباره آن ترانه را برایم پخش کند. یک بار،‌ دو بار و چندین بار. با خودم گفتم شاید به صورت اتفاقی این ترانه چنین زیبا و دلنشین اجرا شده برای همین با کنجکاوی به سراغ سایر کارهای او رفتم.

 

پلاک ۵۲ را در اینستاگرام دنبال کنید

تصادفی در کار نبود،

او در همه ترانه هایش اصیل است، مثل خودش. عاشق است. عاشق خواندن. به نور و رقص و فریاد خوشبین است و این را می توانی در تمام کارهایش لمس کنی مخصوصا وقتی از نفس می خواند. احساس می کنی مهربان هم است و به آن ایمان دارد. وقتی بیشتر با دنیای او آشنا شدم فهمیدم هنر در خانواده اش مانند رودی زلال جاری است و مادرش هم به زیبایی می خواند.

هر بار به آواز مادر او – بانو حوروش خلیلی – گوش می سپارم، گویی که به دور از هیاهوی دو عالم در کوچه باغ های کودکی قدم می زنم و بوی عطر بهار نارنج را زمزمه می کنم.

 

بانو حوروش خلیلی – مادر سارا نائینی

سارا نائینی،

هنرمندی دوست داشتنی است. با دقت اشعارش را انتخاب می کند و موسیقی او ناب است. از آن نوع موسیقی که تاریخ مصرف ندارد، قدیمی نمی شود و هر بار که به آن ها گوش کنی، تازه می شوی. صدای رسای او و تسلطی که با استادی به فراز و فرودهای آن دارد هم مثال زدنی است و او را به آن گروه از هنرمندانی پیوند می دهد که در آسمان هنر می درخشند.

گپ و گفت با دکتر هما خسرویان و دکتر علیرضا طالب پور برندگان مسابقه اتوموبیل های خودران جنرال موتورز

آشنایی با دانشگاه های کانادا >> این قسمت : دانشگاه تورنتو و شرایط اخذ پذیرش تحصیلی

خلاصه فیلم گپ و گفت پلاک ۵۲ با سارا نائینی

 

گپ و گفت با رضا روحانی

گپ و گفت با نیکیتا ( برنامه استیج) و شری ام

گپ وگفت با ترنج کیوان – بازیگر سینمای هند

گپ و گفت با بهاره صالح نیا – عکاس و اینستاگرامر در نیویورک

خواندن را از ایران شروع کرده و با هنرمندانی مانند علیرضا عصار و داریوش خواجه نوری بر روی صحنه ها درخشیده است. اجراهای مشترک او با رضا روحانی هم فصل جدیدی از موسیقی را نوید می دهد. فصلی که مدت هاست در انتظار گرمای آن بودیم.

مهاجرت: خاطرات یک در راه مانده – قسمت سوم

سارا در کنار خواندن، معلمی هم می کند و با سخاوت گنجینه دانش و تجربه خود را که در این سال ها در عرصه هنر به دست آورده، با علاقمندان به خواندن سهیم می شود.

پلاک ۵۲ را در اینستاگرام دنبال کنید

در ادامه با افتخار شما را به مشاهده گپ و گفتی که با این هنرمند محبوب انجام داده ایم، دعوت می کنیم:

 

این ویدیو را می توانید در کانال آپارات پلاک ۵۲ تماشا کنید