قصه ترنج

ستاره ای که از شرق می درخشد

گپ و گفت با ترنج کیوان، بازیگر

به نظر من راجنیش چاندرا موهان جین یا همان فیلسوف و عارف بزرگ هندی که او را بیشتر به نام اُشو می شناسیم، یکی از تاثیرگذارترین چهره های قرن بیستم در ترسیم چارچوب های واقعی برای سعادت بشر است. یکی از جملات  او که برای من الهام بخش بوده این است که می گوید:

 آسمان را طلب کن؛ همه از آن تو است.

عمق این کلام را شاید بتوانیم در رضایت خاطر و شادی عمیق انسان هایی ببینیم که از حرف فرا رفته و جسورانه رویای خود را زندگی کرده اند و خودشان به رویایی برای باقی تبدیل شده اند.

پلاک ۵۲ را در اینستاگرام دنبال کنید

ترنج کیوان نمونه موفقی از یکی از همین انسان ها است. او که در پنج سالگی به همراه خانواده به کانادا مهاجرت کرده و در ونکوور ساکن بوده است، از حرفه وکالت به سودای رسیدن به رویای خود چشم می پوشد و از نوجوانی عکاسی مد و فشن و بازیگری که به آن عشق می ورزیده را پی می گیرد.

By Maddy

اما رویای او آسمان بزرگتری دارد

دختری جوان با دنیایی انگیزه بار سفر می بندد و به نیت سفری یکساله به هند، مهد خدایان و سرزمین آداب و رسوم و رنگ و نور و و رقص و موسیقی می رود. حالا ده سال است که در هند اقامت دارد. کشوری که این روزها در علم و هنر پیشتازی می کند.

Adorn cover March/April 2019 photographed by Nuno Oliveira

ترنج به عنوان عکاس مد و فشن وارد هند می شود. کارش را در سینمای هند شروع می کند. سینمایی که بزرگ‌ترین تولیدکننده فیلم در جهان است و کارگردانان و هنرپیشه های بزرگی چون آنوراگ سینگ،‌ ساتیاجیت رای، ریتویک گاتاک، مرینال سن، آدور گوپال‌کریشان، بودادب داسگوپتا، جی آرویندان، آپارنا سن، شاجی ان کارون ،گیریش کاساروالی، ویجینتی مالا،‌ آیشواریا رای، آمیتاب باچان،‌ دیلیپ کومار،‌ راج کاپور،‌ عرفان خان و سلمان خان و آکشی کومار و …. را به دنیا معرفی کرده که با فیلم هایشان تحسین جهانی را برانگیخته‌اند.

چهل و چهار اندیشه، یک باور – فیلم مراسم تولد پلاک۵۲

گپ و گفت با بهاره صالح نیا – عکاس و اینستاگرامر ایرانی در نیویورک

Kesari-Property of Dharma Productions

ترنج به عنوان عکاس حرفه ای با بزرگترین هنرمندان هندی همکاری می کند. اما این تازه شروع کار است. پس از پشت دوربین به جلوی آن می رود و به رویای خود جان می دهد و مورد تشویق و تحسین منتقدین قرار می گیرد. حالا دیگر او به عنوان یک بازیگر تمام عیار شناخته می شود، بازیگری در کلاس بین المللی.

ترنج کیوان آسمان را طلب کرد و حالا ستاره ایست که از شرق می درخشد.


با سپاس فراوان از مازیار مجیدی

مشاور خرید و فروش مسکن در نورت، وست و داون ونکوور، نامی نیک با سال ها تجربه – تماس: ۶۰۴۷۲۴۰۲۰۲


 

امیدواریم از دیدن گپ و گفت پاتوق این شماره لذت ببرید.

برای تماشای فیلم کامل گپ و گفت با ترنج کیوان کلیک کنید.

پلاک ۵۲ را در اینستاگرام دنبال کنید