#ما_یک_درصدی_هستیم

گپ و گفت با دکتر شهاب اناری

پزشک، سخنران و نویسنده بین المللی

اشاره:

نمی دانم تا چه حد با سِر ریچارد برانسون آشنایی دارید؟ همان کارآفرین بزرگ انگلیسی که بنیانگذار برند ویرجین است و ده ها شرکت موفق در سراسر دنیا دارد. شرکت های هواپیمایی،‌ ارسال ماهواره، موبایل، موسسات مالی و سرمایه گذاری، انرژی های پاک و … . حالا هم که چند سالی است با ویرجین گالاکتیک در حال برنامه ریزی سفرهای توریستی به فضا هستند و شما می توانید با پرداخت چند صد هزار دلار ناقابل، صندلی خودتان را برای این سفر هیجان انگیز رزرو کنید.

پلاک ۵۲ را در اینستاگرام دنبال کنید

از دوران دانشجویی که زندگی کارآفرینان را در کلاس های درس تجزیه و تحلیل می کردیم ، برانسون برایم اسطوره بوده است. به نظرم او یک انسان ممتاز است و طرز نگاهش به زندگی جان آدمی را روشن می کند. اما شاید یکی از ویژگی های منحصر به فردش این است که موفقیت در زندگی را جز خوشحال بودن نمی داند و برای رسیدن به آن، با جسارت علائق شخصی اش را دنبال کرده و رمز موفقیت را در آن می داند، مثل دکتر شهاب اناری خودمان در کانادا، در تورنتوی زیبا.

شهاب اناری و تونی رابینز

 

در کنکور با رتبه نخست وارد رشته پزشکی در یکی از بهترین دانشگاه ها بشوی. برای بیشتر ما این نهایت خوشبختی و ترسیم آینده ای درخشان است.

دکتر اناری از انسان هایی است که موفقیت او چاشنی شجاعت دارد،

فکرش را بکنید. در کنکور با رتبه نخست وارد رشته پزشکی در یکی از بهترین دانشگاه ها بشوی. برای بیشتر ما این نهایت خوشبختی و ترسیم آینده ای درخشان است. اول پزشک عمومی، بعد از آن تخصص و بعد از چند سال درآمدی عالی و تضمین شده برای باقی عمر. اما انسان هایی مثل ریچارد برانسون و مثل شهاب اناری ، متفاوت فکر می کنند. بعد از شروع به تحصیل، شهاب کم کم متوجه این واقعیت می شود که پزشکی درد اشتیاقش را شرح نمی دهد و برای اینکه به اصل خودش برسد، بعد از فارغ التحصیلی برخلاف باورهای رایج در جامعه، پزشکی را ادامه نمی دهد و با شجاعت به سراغ وصل می رود. او آموزش را انتخاب می کند.

خلاصه فیلم گپ و گفت با شهاب اناری

 

دکتر شهاب اناری مهاجری نمونه است،

نه فقط به خاطر اینکه توانسته در دنیایی جدید، برای خود و خانواده اش زندگی نو بسازد. او بزرگتر از این ها فکر می کند. جا پای جای اساتید صاحب نام بین المللی گذاشته و به من و شما کمک می کند که در ماجرای مهاجرت، خودمان را بالا بکشیم.

او برای توانمندسازی جامعه مهاجرین از حرف و ادعا فراتر رفته و از سال گذشته، کنفرانسی تحت عنوان Professional Development Conference for Immigrants (PDCI) را بنیان گذاشته که با استقبال پر شوری روبه رو شد و بیش از ۱۶۰۰ نفر در آن ثبت نام کردند. قرار است دومین کنفرانس در آپریل ۲۰۲۱ به صورت مجازی با برنامه های آموزشی متنوع برگزار شود.

معلمی خستگی ناپذیر

وقتی با او صحبت می کنی ، سراسر عشق است و هیجان و انرژی مثبتی که تمام وجودت را در بر می گیرد. خستگی ناپذیر تلاش می کند. آموزش می دهد و باور دارد که ما هم می توانیم به قول خودش از یک درصدی های این دنیا باشیم. از آن هایی که زندگی می کنند.

در سمینارهای مختلف او را در کنار بزرگانی مانند تونی رابینز، برایان تریسی ، جک کنفیلد ، دیپاک چوپرا و رابرت کیوساکی می بینیم که  به عنوان یک مربی تمام عیار برندسازی می درخشد.

شهاب اناری این روزها چهره ای شناخته شده و دوست داشتنی در جامعه مهاجرین کانادا است. سخنرانی می کند،‌کتاب می نویسد. در سمینارهای مختلف او را در کنار بزرگانی مانند تونی رابینز، برایان تریسی ، جک کنفیلد ، دیپاک چوپرا و رابرت کیوساکی می بینیم که  به عنوان یک مربی تمام عیار برندسازی می درخشد.

چهل و چهار اندیشه، یک باور -جشن تولد پلاک۵۲

از ژیان مهاری تا بهروز – گپ و گفت با بهروز فروتن

او همچنین توسط مجله Canadian Immigrant و با حمایت بانک RBC به عنوان یکی از ۲۵ مهاجر موفق در کانادا در سال ۲۰۲۰ معرفی شده است.

Shahab Anari and Brian Tracy

 

امیدواریم از دیدن بیست و هشتمین گپ و گفت پاتوق لذت ببرید:


 
این ویدیو را می توانید در کانال آپارات پلاک ۵۲ تماشا کنید

پلاک ۵۲ را در اینستاگرام دنبال کنید