محافظ همسر یک آدم کش

The Hitman’s Wife’s Bodyguard

فیلمی که در آن رایان رینولدز، ساموئل ال جکسون و سلما هایک، تام هوپر، آنتونیو باندراس و مورگان فریمن بازی کنند، برای هر فیلم بازی دیدنش جذابیت های فراوانی خواهد داشت. و فیلم محافظ همسر یک آدم کش که دنباله ای از فیلم محافظ یک آدم کش است مجموعه این بازیگران برجسته را یکجا در خود داراست.

در این فیلم مایکل برایس با بازی – رایان رینولدز- که دچار بحرانی روحی شده برای کناره گیری از محافظ شخصی بودن و رفتن به تعطیلات آماده می شود، اما توسط سونیا نیکید- با بازی سلما هایک- همسر داریوس اینکید- با بازی ساموئل ال جکسون- برای یافتن همسرش استخدام می شود. داریوس توسط مافیا ربوده شده است. از طرفی نماینده پلیس بین‌الملل -با بازی فرانک گریلو- این سه نفر را استخدام می‌کند تا جلوی فعالیت های مخرب سرمایه‌گذاری یونانی به نام ارسطو پاپادوپولوس را بگیرند. پاپادوپولوس در تلافی تحریم‌های سنگین اتحادیۀ اروپا علیه یونان قصد دارد با هک‌کردن یک سیستم مرکزی داده و ازبین‌بردن شبکۀ برق، اروپا را ویران کند…

معرفی فیلم : محافظ همسر یک آدم کش

 

فیلم در ژانر کمدی اکشن ساخته شده که البته تمام بار شوخ و کمدی ها بر دوش سلما هایک است. درواقع حضور دیگر ستارگان فیلم عملا کم رمق و حاشیه ای شده است.

 

پاتریک هیوز کارگردان فیلم با این که سابقه فیلم موفقی چون بی مصرف ها را در کارنامه کاری اش دارد، اما به نظر می رسد از پس این فیلم به خوبی برنیاده است.



سلما هایک؛ این بازیگر مکزیکی آمریکایی متولد ۱۹۶۶، را با فیلم دسپرادو محصول ۱۹۹۴ که در مقابل آنتونیو باندراس که خود او هم در هالیوود تازه کار بود به یاد داریم.

سلما هایک در فیلم هایی مانند از بام تا شام ۱۹۶۶، فریدا ۲۰۰۲، سپتامبرهای شیراز ۲۰۱۵ به ایفای نقش پرداخته و البته برای بازی در فیلم فریدا کاندید بهترین بازیگر نقش اول زن شده است.

سلما هایک

ساموئل ال جکسون؛ این بازیگر توانا و بسیار پرکار هالیوود متولد ۱۹۴۸ در واشنگتن است و دوران جوانی اش را در تلاش برای افزایش حقوق رنگین پوستان آفریقایی تبار گذرانده است.

اما ما او از فیلم داستان های عامه پسند ۱۹۹۴ به یاد داریم. مردی که به راحتی آب خوردن می کشد و در یک شبکه قاچاق مواد مخدر کار می کند و سرانجام احساس می کند که به او نشانه ای داده شده تا جهت زندگی اش را تغییر دهد.

ساموئل ال جکسون

ساموئل ال جکسون را می شود در هر فیلمی دید. فیلم های پر هزینه و بزرگی چون سری فیلم های مارول و مجموعه جنگ ستارگان تا فیلم های بسیار کم هزینه و کوچک، از فیلم های درخشانی چون قصه های بازاری و جکی براون و بیل را بکش:۲ تا فیلم هایی آنچنان ضعیف و بی ارزش که آوردن نامشان می تواند باعث آبرو ریزی شود.

معرفی فیلم: گشت و گذار در جنگل

معرفی فیلم کروئلا

نقد پلاک ۵۲

فیلم نامه بی نهایت ضعیف است . به این جهت نباید چندان به دنبال منطق های داستانی بگردید. همچنین فیلم به دلیل شوخی های مکرر جنسی برای کودکان مناسب نیست. اما با حضور اینهمه ستاره شاید بتوان گفت که برای یکبار دیدن ارزش دارد.