در تیمچه پلاک۵۲، میزبان نوید حکیمی،‌ مشاور املاک در ونکوور بزرگ بودیم. نوید که از دوران نوجوانی به کانادا مهاجرت کرده، نمونه بارزی از مهاجرینی است که با دنبال کردن رویای خود، به موفقیت دست پیدا کرده اند.
نوید زندگی جالب و پر فراز و نشیبی دارد و کارهای مختلفی را تجربه کرده است. از فروشندگی لوازم الکترونیکی تا سرآشپزی در یک رستوران معروف کانادایی. بعد از آن هم به بانک می رود و کارش مورد توجه قرار می گیرد و پیشرفت می کند.

اما می گوید در دوران کارمندی، ناگزیر بوده تا محصولاتی را به مشتریان بفروشد که کارفرمایش از او می خواسته و این را دوست نداشته چون گاهی اوقات می دیده که مردم می توانند انتخاب های بهتری هم داشته باشند. برای همین بعد از مدتی تحقیق، تصمیم می گیرد که مشاور املاک ( ریلتور) شود. شغلی که  اعتقاد دارد به او اجازه می دهد، برای هر مشتری دقیقا با توجه به نیاز واقعی که دارد،‌ بهترین ها را انتخاب و پیشنهاد دهد.

 نکته جالبی که در زندگی نوید وجود دارد و یکی از رموز موفقیت او محسوب می شود، علاقه ذاتی او برای کمک به مردم برای یک انتخاب درست است و اعتقاد دارد که یک مشاور املاک، فروشنده نیست، بلکه یک مشاور است.

گپ و گفت با آزاده جورابچی، مدیر سازمان مهاجرتی شایا

گپ و گفت با شایلی گرمه ای،‌ موسس آکادمی زیبایی شایلی

گپ و گفت با صفا امیری، موسس و مدیرعامل آکادمی موسیقی صفا

یکی دیگر از دلایل موفقیت نوید، وقت زیادی است که برای تحقیق و مطالعه درباره بازار مسکن اختصاص می دهد تا بتواند با تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات، نقش خودش را به عنوان مشاور به خوبی ایفا کند.

 

 

برای همین اگر در شبکه های اجتماعی درباره بازار مسکن در ونکوور و پیش بینی بازار مسکن در کانادا جستجویی داشته باشید، نوید حکیمی یکی از مشاوران فعالی (Realtor) است که حرف هایش به دل می نشیند چون پشتوانه ای علمی دارد. البته تحصیلات دانشگاهی نوید در حوزه آنالیز آمار و اطلاعات، کمک شایانی به او  در این راه کرده است.

امیدواریم از تماشای این گپ و گفت لذت ببرید: