مهاجرت و جابه جایی انسان ها از سرزمینی به سرزمین های دیگر را می توان به رودخانه ای تشبیه کرد که قدمت آن به درازای تاریخ انسان بر روی سیاره زمین است. جامعه مهاجران چند دهه اخیر ایران که به موجب برخی آمارها تعداد آن ها حدود هفت میلیون نفر برآورد می شود اما در این میان نقطه درخشان و افتخار آمیزی که در ارتباط با مهاجران ایرانی خصوصا مهاجرانی که کاناد و آمریکا را به عنوان کشورهای مقصد مهاجرت خود انتخاب کرده اند، ضریب بسیار بالای موفقیت آن ها در همه حوزه های علمی، تخصصی و حرفه ای است که مردم جوامع میزبان به آن نیاز دارند. یکی از اهداف راهبردی نشریه پلاک ۵۲  شناخت و معرفی همین پتانسیل ها و چهره های موفق در جامعه کانادا و آمریکا تشکیل می دهد. بنای کار ما بر این است که هر ایرانی مهاجر از کوچک ترین صنوف گرفته تا صاحبان بزرگترین کسب و کارها و مدیران و گردانندگان شرکت ها، موسسات تجاری و بازرگانی، پزشکان، فعالان بخش ساخت و ساز و معاملات املاک، بیمه گرها، هنرمندان و .... سهم و جایگاهی در این نشریه داشته باشند و از طریق این رسانه خود را به دیگر اعضای جامعه سربلند مهاجران ایرانی معرفی کنند.

در شماره سی و نهم ماهنامه دیجیتال پلاک۵۲، شایلی گرمه ای مهمان برنامه تیمچه بود. شایلی کارآفرینی موفق در جامعه ایرانیان کانادا است . او در سال ۲۰۰۳ به کانادا مهاجرت کرده و در شهر تورنتو اقامت دارد.

شایلی در ایران در رشته روانشناسی تحصیل کرده اما به دلیل علاقه ای که همیشه به کارهای هنری داشته، پس از مهاجرت به دنبال علاقه خود می رود. او رشته زیبایی را را برای تحصیل و کسب تجربه حرفه ای، انتخاب می کند.

شایلی گرمه ای، متخصص زیبایی و موسس آکادمی زیبایی شایلی

اما علاقه شایلی محدود به تحصیل و کار در رشته زیبایی نبوده است. شایلی ذاتا کارآفرین است و درصدد این بوده که به عنوان یک بانوی مستقل، کسب و کار شخصی خودش را پایه ریزی کند.

 

در سال ۲۰۱۷ شایلی به عنوان اولین Master Trainer در رشته آرایش دائمی در کانادا انتخاب می شود.

به همین منظور او پس از فارع التحصیلی از کالج و چند سال کسب تجربه عملی، در سال ۲۰۱۶ دوره های تکمیلی و تخصصی  آرایش و زیبایی دائمی (Permanent makeup) را در  PhiAcademi با موفقیت پشت سر می گذارد و  در سال ۲۰۱۷ به عنوان اولین Master Trainer در رشته آرایش دائمی (Permanent Makeup) در کانادا انتخاب می شود.

 

پس از آن شایلی، آکادمی بین المللی زیبایی شایلی را در تورنتو تاسیس می کند که حالا یکی از معتبرترین  مراکز آموزشی خدمات زیبایی به علاقمندان به فعالیت در این حرفه  است.

شایلی نمونه کاملی از بانوان موفق در جامعه مهاجرین است. بانویی که در کنار مسئولیت رسیدگی به امور خانواده، با سخت کوشی، پشتکار و خلاقیت یک کسب و کار موفق و برند شخصی معتبری را پایه گذاشته است.

شما را به دیدن این گپ و گفت دعوت می کنیم: