مایش روغن کنجد به تهیه کنندگی سعید چنگیزیان به روی صحنه می‌آید.

به گزارش روابط عمومی گروه، نمایش «روغن کنجد»، با نویسندگی ایمان صدیق، کارگردانی آرمان شهبازی و تهیه کنندگی سعید چنگیزیان، از نخستین روز دی‌ماه در تماشاخانه سپند به روی صحنه رفت.


بازیگران این نمایش ۶۵دقیقه‌ای عبارتند از:

مهدی صناعتی(سعید چنگیزیان)، صبا گرگین پور، دلسا کریم زاده، امیر شاه علی، ابوالفضل وزیری، سید عماد حسینی، پرسا مقدس و دیبا دهقانی.

همچنین از عوامل این نمایش می‌توان به؛ «مجری طرح :هاتف کلاته»، «برنامه ریز: آیدین صمیمی»، «دستیار کارگردان :مارال عبدالحسین پور»، «مدیرصحنه: علی عباسی»، «دستیاران صحنه: فربد خیری و مریم راد»، «طراح نور: رضا خضرایی»، «طراح صحنه: آرین کشیش‌زاده»، «طراح لباس: ستاره دلاویز»، «طراح گریم: وحدت سرچونی»، «مدیر تبلیغات: امیر قالیچی»، «مشاور رسانه‌ی: امیر پارسائیان‌مهر»، :طراح پوستر و بروشور: حمید شیرزاد»، «ساخت تیزر :رامین علیزاده»، «عکاس :شهریار اکبریه»، «مدیر اجرایی :میثم اسداللهی» اشاره کرد.

مطالعه کنید :

رقابت قهرمان ایرانی با راننده ژاپنی

بیست‌ویکمین جشن «حافظ» برگزار شد

«هفتاد و شش دوصفر» متفاوت‌ترین اجرای چند ساله اخیر ایران

خلاصه این نمایش که به قلم ایمان صدیق نوشته شده، بدین گونه است که، یک زوج فرهنگی با پدر پیر خود زندگی می کنند و با توجه به فشارهای صاحبخانه عجله‌ای برای تخلیه خانه ندارند. صاحبخانه در تلاش است تا ملک خود را به مستاجر جدید اجاره دهد و این پریشانی با رسیدن نقاش و کارگر او به اوج می رسد…

شایان ذکر است، پیش‌فروش نمایش «روغن کنجد» که از اول دیماه، ساعت ۲۱:۰۰ به روی صحنه می‌رود، از روز ۴شنبه، ۲۴آذرماه، ساعت ۱۲:۰۰ در سایت تیوال آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.