کرونا، زمانه عجیبی را برای ما رقم زد. در این دوران عجیب،‌ تعطیلی سال های تاتر و کنسرت و سینما باعث شد که زندگی هنرمندان بیشتر از بقیه تحت تاثیر قرار بگیرد. اما کرونا نتوانست هنرمندانی که عاشق کار خود بودند را از صحنه به دور کند. بعضی ویترین فروشگاه ها را برای اجرای تاتر انتخاب کردند.

 

بعضی هم مانند آریا و آروین از گروه موسیقی تهران الف، داخل پراید را به استودیویی متحرک برای خواندن و ارتباط با طرفداران خود تبدیل کردند. ارتباطی که به دل می نشیند چون از دل بر می آید :

 


 

آریا قاسمی و آروین سیدان، گروه موسیقی تهران بلوز را در فروردین ۱۳۹۵ شکل دادند. فعالیت گروه تهران بلوز به صورت رسمی با اولین اجرا در حوالی چهارراه ولیعصر تهران آغاز شد و با اجرای موسیقی خیابانی ادامه یافت.

اجراهایی که بعضی وقت ها باعث بسته شدن پیاده رو شمالی چهار راه ولیعصر هم می شد. آنها نه تنها در خیابان اجرا می ­کردند، بلکه آهنگسازی و تمرین ­ها­یشان هم در خیابان بود. اعتقادشان این بود که باید کارهای ساخت خودشان را اجرا کنند و به ندرت به بازخوانی و اجرای مجدد کارهای دیگر هنرمندان می ­پرداختند مگر اینکه آن قطعات را نیز مطابق با سبک و حال و هوای خودشان تنظیم و اجرا کنند.

با آرزوی رسیدن روزی که دوباره شاهد هنرنمایی هنرمندان در هر شهر و دیاری باشیم.