اگر از دیدن گل و گیاه لذت می برید، به شما پیشنهاد می کنیم که از کویین الیزابت پارک (Queen Elizabeth Park) دیدن کنید. سابقه تاریخی، زیبایی حیرت انگیز و تنوع گونه های گیاهی در این پارک دست به دست هم داده اند که از آن به عنوان جواهری تاریخی در ونکوور یاد شود.

بهترین مکان برای عکاسی مراسم ازدواج

مساحت این پارک بیش از ۱۳۰ هکتار است و حدود ۱۵۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. این پارک مرتفع ترین مکان در شهر ونکورر محسوب می شود و چشم انداز منحصر به فردی برای دیدن مناظر زیبای شهر در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. به دلیل همین ویژگی ها، این روزها خیلی از زوج ها کویین الیزابت پارک را برای عکاسی مراسم ازدواج خودشان انتخاب می کنند.

کوئین الیزابت پارک، یکی از بهترین انتخاب ها برای عکاسی مراسم ازدواج

 

قبل از اینکه اروپایی ها در ونکوور مستقر شوند، این پارک، جنگلی قدیمی و مسکن گرگ های خاکستری، گوزن ها و خرس ها بوده است و در نهرهای آن ماهی های سالمون تخم ریزی می کردند.

اما با توسعه شهرنشینی در دهه ۱۸۷۰ میلادی، مردم جنگل را برای ساختمان سازی از بین بردند، حیوانات را فراری دادند و نهرها را پوشاندند. بقایای این نهرها هنوز تا False Creek ادامه دارد اما آلودگی آن دیگر اجازه حیات و تخم ریزی به سالمون ها را نمی دهد.

دلیل نامگذاری پارک چیست؟

در سال ۱۹۱۹ ، راه آهن سلطنتی کانادا به اداره پارک های ونکوور پیشنهاد کرد تا این منطقه را به پارک تبدیل کنند ولی تا سال ۱۹۲۹ اقدامی جدی صورت نگرفت. اما از سال ۱۹۳۰ توسعه پارک به صورت جدی شروع شد و در سال ۱۹۳۹ به افتخار دیدار جرج ششم پادشاه انگلستان و همسرش ملکه الیزابت ( مادر ملکه الیزایت دوم) از ونکوور، کویین الیزابت پارک نام گرفت.

دیدار جرج ششم و ملکه الیزابت از ونکوور

جالب است بدانیم که به دلیل ارتفاع بالا، این منطقه قبل از تبدیل شدن به پارک به نام Little Mountain شناخته می شده است. در این پارک دیدنی های زیادی برای ساختن یک روز زیبا و به یادماندنی وجود دارد.

مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد می شود:

 از باغ استوایی دیدن کنید

اما یکی از مکان هایی که به شما توصیه می کنیم حتما از آن دیدن کنید،‌ Bloedel Conservatory است. این مکان مانند یک گلخانه بزرگ کروی شکل با سقف شیشه ای است که در آن بیش از ۵۰۰ گونه گیاه و ۱۲۰ نوع پرنده مناطق استوایی نگهداری می شود و شما می توانید در این فضای زیبا قدم بزنید و از نزدیک با این گیاهان و پرندگان را ببینید و درباره آن ها بیشتر بدانید.

نمای بیرونی باغ استوایی
باغ استوایی در کوئین الیزابت پارک

قیمت بلیط برای بازدید از این بهشت استوایی نسبتا ارزان است و به دلیل سرپوشیده بودن، تفریح مناسبی برای روزهای بارانی محسوب می شود.