بازهم یک هیولایی دیگر! این بار با حضور دو هیولایی که سابقه ای طولانی در سینما دارند. گودزیلا و کینگ کنگ! گودزیلا از سال ۱۹۵۴ وارد سینمای ژاپن شد. و از آن زمان تا کنون در دست کم ۲۴ فیلم حضور داشته است.

پیش از این در سال ۱۹۶۲ هم یک بار دیگر کینگ کنگ و گودزیلا با یکدیگر ملاقات کرده بودند. کمپانی برادران وارنر ترجیح داد که یک بار دیگر این دو هیولا را به جان یکدیگر بیندازد. البته پیشنهاد می کنیم که بهتر است قبل از دیدن این فیلم دو فیلم قبلی این هیولا را ببینید:

 گودزیلا: سلطان هیولاها  محصول ۲۰۱۹و  کونگ:جزیره جمجه  ۲۰۱۷

کارگردان و بازیگران فیلم

کارگردان این فیلم آدام وینگارد استاد دلهره و ساخت فیلم های ترسناک است. دنباله ی فیلم بی نهایت موفق  جادوگر بلر  ۲۰۱۶ – فیلم اصلی پروژه جادوگر بلر ساخته ی مشترک دانیل مایریک و ادواردو سانچز محصول ۱۹۹۹ بود که با بودجه شصت هزار دلاری ساخته شد و بیش از ۲۵۰ میلیون دلار فروش کرد.! و  یادداشت مرگ  ۲۰۱۷ که بر اساس سری فیلم های انیمیشن مانگای ژاپنی بسیار موفق ساخته است، از جمله فیلم های او به شمار می روند.

 

آدام وینگارد

 

در فیلم گودزیلا در برابر کونگ، بازیگران هنرمند و بااستعدادی مانند الکساندر اسکاشگورد در نقش دکتر نیتن لیند، میلی بابی براون در نقش مدیسون راسل- او را در فیلم انولا هلمز در همین صفحه معرفی کرده ایم در نقش خواهر شرلوک هلمز- ، ربکا هال در نقش دکتر آیلین اندروز، برایان تایری هنری در نقش برنی هیس، شون اوگوری در نقش رن سریزاوا، آیزا گونزالز در نقش مایا سیمونز، جولیان دنیسون در نقش جاش ولنتاین و لنس ردیک در نقش گیلرمین و غیره حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

میلی بابی براون
الکساندر اسکاشگورد

قرار بود فیلم از نوامبر ۲۰۲۰ روی پرده سینماها برود اما با توجه به پاندمی نمایشش به تاخیر افتاد و از ۲۴ مارچ در سینما اکران شد. البته از ۳۱ ام مارچ در آمریکا با سیستم اچ بی او مکس هم پخش شده است.

فیلم نقدهای بسیار متفاوتی دریافت کرده است

برخی مانند مت زولر سیتز از سایت معتبر راجر ایبرت، فیلم را عالی دانسته اند. جیمی گراهام از توتال فیلم هم از صحنه های اکشن فیلم بسیار لذت برده است. و متاسف که نمی تواند در سینمای نزدیک خانه شان فیلم را بیند. با این وجود کیث اولیچ از مجله اسلنت معتقد است که با دیدن این فیلم این احساس به او دست داده که یک بچه خودسر در حال بازی با اسباب بازی هایش بوده است.

معرفی فیلم: Wolfwalker (گرگینه ها) 

شنای پروانه رکورددار فروش اکران آنلاین را شکست

نقد پلاک ۵۲

اگر اهل دیدن فیلم های هیولایی و بخصوص گودزیلایی نیستید، دیدنش را توصیه نمی کنیم. بخش سکانس های مربوط به اکشن بسیار خوب از آب درآمده و تصنعی نیست. صحنه های اکشن فیلم با پس زمینه ی هنگ کنگ بر غنای تصویری فیلم افزوده است. شخصیت پردازی کاراکترها دراین فیلم خوب و قابل قبول است.


این را هم باید اضافه کنیم که انتظار دیدن مباحث فلسفی و عمیق در این فیلم مانند این است که انتظار داشته باشید که در فیلم های تارکوفسکی صحنه ی اکشن ببینید. اما اگر سطح انتظارتان را مشخص کرده باشید، و اهل دیدن فیلم های هیولایی و اکشن هم باشید، دیدن این فیلم را توصیه می کنیم. در ژانر خودش خوش ساخت از آب درآمده است.