چرا کمپینگ برای شما مفید است؟ فواید بهداشتی کمپینگ برای بزرگسالان و جوانان بسیار زیاد است. وقتی در زندگی معمول خود در خانه وقت می گذرانید ، ممکن است متوجه نشوید که چه مقدار از طبیعت دور شده اید. با نزدیک شدن به تابستان، فرصتی عالی برای کمپینگ و طبیعت گردی مهیا می شود و در این مقاله با شما درباره یک تجربه کمپینگ لذت بخش صحبت می کنیم. اگر شما تجربه کمپینگ داشته اید،‌ برای ما ارسال کنید تا به نام خودتان برای علاقمندان به اشتراک گذاشته شود.

چادر زدن در طبیعت

روز که شروع می شود از آفتابی که آرام آرام طلوع می کند و اشعه های طلایی آن بالا می آید، لذت ببرید. دیگر درباره این که باید ساعت مشخصی در جایی حضور داشته باشید یا سر موقع به قرار ملاقات خود برسید، استرس نداشته باشید. کنار آتشی که به پا کرده اید بنشینید و از نوشیدن قهوه صبحگاهی یا یک فنجان شکلات داغ و احساس گرمای شعله های آتش لذت ببرید. به صدای شروع روز و طبیعت بیدار شده در اطراف خود، خوب گوش فرا دهید. در حالی که پرندگان آوازی عاشقانه برای شما سر می دهند و سنجاب کوچکی که در تنه درخت نظاره گر رفتار شماست، صبحانه ای اختصاصی برای خود تدارک ببینید.

 

قدم زدن در طبیعت

اکنون اگر قصد چک کردن برنامه های اجتماعی و پیام های دریافتی خود را دارید، از آن صرف نظر کرده و به طبیعت اجازه دهید تا شما را از زندگی روزمره تان در خانه دور کرده و فقط در لحظه زندگی کنید. به هنگام آغاز روز خود، منطقه اطراف خود را کاوش کنید.

برای مطالعه بیشتر: چگونه ذهن خود را آرام کنیم؟

برای آرامش یافتن نیازی به پیاده روی ۱۲ مایلی نیست، مگر اینکه قصد آن را داشته باشید، یک پیاده روی آرام و با حوصله در منطقه محلی، تمام استرس های باقی مانده در وجودتان را ذوب کرده و از شما دور می کند. اگر به اندازه کافی ساکت و آرام باشید، شگفتی های حیات وحش اطراف خود را می بینید و فقط از منظره طبیعت لذت می برید. برای رسیدن به مقصد آرامش نیازی به برنامه ریزی لحظه ای نیست. از سفر لذت ببرید و اجازه دهید شادی شما را راهنمایی کند.

>> اگر در کانادا زندگی می کنید و به کمپینگ علاقه دارید :
لیست پارک هایی که می توانید برای کمپینگ آنلاین رزرو کنید
.

آرامش در طبیعت

آیا در آن منطقه دریاچه یا رودخانه ای وجود دارد؟ شاید یک شنای آرام در آب گرم رودخانه یا دریاچه شما را سر حال بیاورد، یا در کنار آب رودخانه بنشینید و به ماهیگیری بپردازید حتی اگر موفق به گرفتن ماهی نشدید، اهمیت چندانی ندارد.

قبل از کمپینگ، این فیلم را تماشا کنید:

 

لم دادن در ننو

برای صرف ناهارخودتان را اذیت نکنید. نیازی نیست یک ناهار کامل و جذاب تدارک ببینید. یک ساندویچ، مقداری چیپس و یک نوشیدنی خنک تهیه کنید. پس از صرف ناهار، به ننو یا بانوج خود لم دهید و چشمان خود را به آرامی ببندید و از نوازش صورتتان توسط نسیم خنک و روح نواز طبیعت لذت ببرید.

اگر دچار خواب آلودگی شدید و قصد چرت زدن دارید، جای تعجب ندارد. به احتمال زیاد با طراوت و شادابی زیاد از خواب بیدار خواهید شد.

بدون مقصد خاصی، طبیعت اطراف خود را جستجو کنید

لبخند بر لب داشته باشید و به دیگر اردوجویانی که در منطقه می بینید، سلام کنید. عجله ای در کار نیست اگر دوست دارید مدتی در کنار آن ها نشسته و گپ بزنید، یا اگر ترجیح می دهید از مکان های تاریخی محلی آن منطقه دیدن کنید.

 به یاد داشته باشید شما نیازی به برنامه ریزی خاصی ندارید، اجازه دهید لحظه ها و زمان شما را راهنمایی کنند.در ننوی خود لم دهید،‌ شام خود را در تابه ای روی شعله های داغ آتش درست کنید، و با شروع غروب خورشید در افق و پایین رفتن تدریجی آن، آرامشی ناب را تجربه کنید.