با توجه به اینکه جاستین ترودو با استفاده از سلاح جوراب! در میادین مختلف جهانی اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... ظاهر شده و از این طریق پیامهای خود را در مجامع مختلف بیان می کند و تاکنون مورد توجه بسیاری از افراد و شخصیتها قرار گرفته است تا حدی که این حرکت به دیپلماسی جوراب معروف شده است توصیه می کنم دوستانی که قصد سفر به کانادا را دارند از ابزار مخفی و تاثیرگذار  دیپلماسی جوراب  غافل نشده و در موارد مختلف؛ حرفها و خواسته‌‌هایشان را با این وسیله به دیگران ابراز کنند.

چگونه نقش جوراب خود را انتخاب کنیم؟

به طور نمونه مواردی را برای شما پیشنهاد می دهم و امیدوارم که به همین شیوه، دوستان با خلاقیتهای ویژه‌ای که درخود می بینند بنا به شرایط و مقتضیات خاص موضوع، طرح‌های جدید ارایه کنند.

 

به طور مثال:

ویزای کانادا برای انگل زاده ها و اختلاس گران

برای اختلاسگران محترم تصویر  دراکولا بر روی جوراب توصیه می‌شود.

 

 

و یا افرادی که متقاضی تحصیل و دریافت ویزای تحصیلی هستند می توانند جوراب با طرح  بابالنگ دراز  را بپوشند! تا از این طریق بتوانند درخواست حمایت همه جانبه دولت کانادا برای تحصیل خود را داشته باشند.




کسانی که خواستار ویزای توریستی کانادا هستند می توانند تصویر  گالیور  را در جوراب خود داشته باشند. افرادی که از طریق ازدواج مایل به دریافت ویزا هستند می توانند طرح  دیو و دلبر را بپوشند. برای گرفتن ویزای مطبوعاتی باید جوراب  تن تن  پوشیده شود تا به اهمیت کارهای خبری تاکید شود. برای گرفتن ویزای دیدار بستگان نقش  مرد خانواده  مناسبترین طرح برای جوراب است.

 

کسانی که مایل به دریافت ویزای ورزشی هستند باید جورابی با طرح  لاک‌پشت‌های نینجا یا  فوتبالیست‌ها  بپوشند.



ویزای کار در کمپانی هیولاها

برای گرفتن ویزای کاری، تصویر چند هیولا از کارتون  کمپانی هیولاها  برای جوراب مناسب است البته بهتر است بنا به رشته کاری مورد نیاز متقاضیان از طرحهای تخصصی‌تر با موضوعیت همان رشته استفاده شود.

 

 

مثلا برای آشپزها طرح  موش سرآشپز یا برای داوطلبان کارهای فنی طرح  ایوور مهندسه  یا برای طرفداران محیط زیست طرح کتاب جنگل  گزینه های مناسبی هستند.

پینوکیو و عمل زیبایی

همچنین کسانی که برای عمل زیبایی درخواست ویزا دارند نقاشی  پینوکیو  بر روی جوراب می تواند به پروسه صدور ویزا سرعت دهد. بهترین گزینه برای ویزای تجاری، قراردادن تصویر  مارکوپولو  بر روی جوراب است. برای تقاضای ویزای خانوادگی، می توانید طرحی از  سیمپسون‌ها  یا حداقل پرتره‌ی  برادران دالتون  را بر جوراب خود چاپ کنید و به این ترتیب به ضرورت دید و بازدید با خانواده و صله رحم اشاره مستقیم داشته باشید.

چگونه ویزای توریستی کانادا بگیریم؟

متقاضیان ویزای سیاحتی – زیارتی با پوشیدن جوراب  سندباد  غیرمستقیم به اهمیت این نوع سفرها تاکید خواهند کرد. برای دریافت ویزای پزشکی یا درمانی، طرح  گوژپشت نتردام  بازگو کننده درخواست معقول این متقاضیان عزیز است.

داستان طنز: خاکستری که به کانادا مهاجرت کرد 

برای دریافت ویزای مبادله‌ای بهترین گزینه کارتون  ترانسفورمر یا همان تبدیل شوندگان  است. برای گرفتن ویزای ترانزیت یا ویزای عبور، طرحی از تصویر  ملوان زبل  گویای خواسته درخواست‌کنندگان این نوع ویزا خواهد بود.