سفر به ایران برای ما که به هر دلیل دور از وطن زندگی می کنیم ، خاطره ای به یاد ماندنی است. ماه ها برای سفر برنامه ریزی می کنیم تا وقتی به ایران می رسیم لحظاتی ناب و سرشار از عشق و محبت را در کنار دوستان و عزیزان خود داشته باشیم. در کوچه و خیابان های شهر مادری قدم بزنیم و دفتر خاطرات را صفحه به صفحه در ذهن خود مرور کنیم.

ولی آیا برای سفر به ایران هم بیمه مسافرتی لازم است؟

با این ۲ دلیل به شما ثابت می کنیم که برای سفر به ایران لازم نیست برای خرید بیمه نامه مسافرتی هزینه کنید :

دلیل اول :

هنگام سفر به کشور مادری خود،‌ احتمال اینکه در کوچه و خیابان تصادف کنیم و دست و پایمان بشکند،‌ بیمار شویم ، مسمومیت غذایی پیدا کنیم ، دندان درد بگیریم ،آپاندیسمان مشکل پیدا کند، پروازمان کنسل شود، مجبور شویم زودتر به کشور محل اقامت خود برگردیم و ….. خیلی کم است و برای همین لازم نیست بیمه مسافرتی تهیه کنیم.

 

دلیل دوم :

اگر هم مجبور به استفاده از خدمات مراکز درمانی بشویم، خدا را شکر این روزها همه هزینه های زندگی از جمله هزینه های درمان در ایران هر روز در حال کاهش است و نباید نگران هزینه ها باشیم. برای همین با پرداخت چند صد تا چند هزار دلار ناقابل به صورت نقدی ( متاسفانه امکان پرداخت با Credit Card در ایران وجود ندارد) مشکل حل می شود و با شادی به آغوش خانواده باز می گردیم و از ادامه سفر لذت می بریم.

 

اما  اگر شما از آن دسته آدم های آینده نگر و محتاطی باشید که بدون بیمه مسافرتی از یک بیمه گر معتبر بین المللی به سفر نمی روید و یا شاید حتی بر روی Credit Card خود پوشش بیمه مسافرتی دارید.

آفرین به شما،

اگر در ایران با مشکلی مواجه شوید، کافیست گوشی تلفن را بردارید و با شرکت بیمه خود تماس بگیرید و از آن ها بخواهید هزینه های درمان را به مرکز درمانی پرداخت کنند. تنها یک مشکل کوچک وجود دارد و آن هم اینکه متاسفانه شرکت های بیمه بین المللی در ایران دفتری ندارند و به دلیل تحریم های بانکی، امکان پرداخت مبلغ به بیمارستان هم برایشان مهیا نیست.

ولی باز هم نگران نباشید چون به دلیل دوم بر می گردید:

همه هزینه ها را خودتان نقدی پرداخت می کنید، بعد پرونده پزشکی را ترجمه رسمی می کنید، به دفتر حافظ منافع یا مرجع رسمی قابل قبول شرکت بیمه برای تایید آن ها مراجعه کرده (کانادا و آمریکا در ایران سفارت ندارند) و درصورتیکه تایید کردند، وقتی به کشور محل اقامت خود برگشتید، همه مدارک را برای شرکت بیمه ارسال می کنید. اگر زمان نگذشته باشد، همه مدارک کامل باشد و شرکت بیمه نیازی نبیند که با مرکز درمانی برای دریافت اطلاعات و توضیحات بیشتر صحبت کند و مدارک بیشتری بخواهد و مهمتر از همه، سفر به ایران تحت پوشش بیمه نامه شما باشد،  هزینه ها را به شما پرداخت می کند. پس نگران نباشید و از سفر خود لذت ببرید.

 

با توجه به ۲ دلیل بالا، خیلی ها اعتقاد دارند که خرید بیمه نامه مسافرتی هنگام سفر به ایران، ضرورتی ندارد و یک هزینه اضافی  است!!!

اما اگر شما مثل آن ها فکر نمی کنید، به شما پیشنهاد می کنیم، حامی کارت برای سفر به ایران تهیه کنید تا :

  1. کامل ترین پوشش های بیمه مسافرتی – با پشتیبانی بیمه سامان – در اختیار شما قرار گیرد،
  2. شبانه روز و ۷ روز هفته یک تیم حرفه ای بیمه پشتیبان شما در ایران و خارج از ایران باشند،
  3. در صورت وقوع فوریت های پزشکی، هزینه های درمانی را مستقیم به مراکز درمانی پرداخت شود و شما خودتان پولی نپردازید،
  4. ترانسفر رایگان از فرودگاه به مقصد ( تهران یا کرج ) برای شما انجام شود،
  5. هنگام رسیدن به فرودگاه در ایران، در تمام مراحل از پیاده شدن از هواپیما تا سوار شدن به تاکسی، مهماندار اختصاصی در انتظار شما باشد و از امکانات گذر سریع کنترل گذرنامه هم استفاده کنید،
  6. موبایل ، تبلت ، لپ تاپ یا ساعت هوشمند شما هم در تمام طول سفر بیمه باشد.
در یک کلام، با خیالی راحت به ایران سفر کنید!

تماس با پشتیبانی در کانادا و آمریکا

قیمت از ۲۵ دلار
امکان خرید ارزی ( Credit Card , Debit Card , E-transfer) و یا پرداخت ریالی