فیلم «گشت ارشاد ۳» به کارگردانی سعید سهیلی آماده نمایش شده و سازندگان فیلم قصد دارند فیلم را در بهمن ماه اکران کنند.

گشت ارشاد ۳

به گزارش پلاک۵۲، فیلم «گشت ارشاد ۳» به کارگردانی سعید سهیلی آماده نمایش شده و سازندگان فیلم قصد دارند با توجه به روند واکسیناسیون و احتمال بازگشایی کامل سالن‌های سینما در ماه‌های آینده، فیلم «گشت ارشاد ۳» را در بهمن ماه اکران کنند. فیلم‌های سینمایی «گشت ارشاد» در سال ۹۱ و «گشت ارشاد ۲» در سال ۹۵ ساخته شد.

دو فیلم نخست این مجموعه، داستان پیچیده یا عمیقی نداشته و با تکیه بر جذابیت بازیگران و سناریوهای کمدی خوب، مخاطبان را سرگرم می‌کردند. داستان فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ با بازگشت حسن و عطا به ایران، پس از سال‌ها، آغاز می‌شود. این دو به اجبار و برای کسب درآمد، به نوازندگی در خیابان‌ها روی می‌آوردند. با این حال، سودای خوانندگی آن‌ها را درگیر خود می‌کند.

ریحانه پارسا در گشت ارشاد ۳

حسن و عطا در ادامه تصمیم به انتشار یک آلبوم موسیقی می‌گیرند، اما اوضاع مالی وخیمشان مانع از این کار می‌شود. آن‌ها سپس برنامه دزدی از یک زمین‌دار ثروتمند را می‌ریزند؛ زمین‌داری که علاقه خاصی به آن‌ها پیدا کرده و وظیفه پشتیبانی مالی از محصولات موسیقی‌شان را بر عهده می‌گیرد. با این حال، ناگهان اتفاقات غیر منتظره‌ای رخ داده و سرنوشت این سه شخصیت دگرگون می‌شود.

برای مطالعه شما:

نه گفتن هایی که به نفع بازیگران معروف تمام شده است

۲۰ فیلم هیجان انگیز درباره پاندمی ها و ویروس ها 

لبخند ماسک ایرانی در جشنواره آمریکایی


فیلم گشت ارشاد را تماشا کنید:

ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی فرد، علیرضا خواجه نیا، ریحانه پارسا و امیر جعفری گروه بازیگران «گشت ارشاد ۳» را تشکیل می‌دهند.