ستاره متولد مشهد است و در این شهر زیبا زندگی می کند. او در هنرستان در رشته نقاشی ایرانی (نگارگری) و در دانشگاه در رشته گرافیک تحصیل کرده است. او در چندین نمایشگاه نقاشی گروهی شرکت کرده، در عکاسی و تدوین فیلم تبحر دارد و سه تار را هم برای دل خودش می نوازد.

ستاره می گوید که پدرش اهل هنر است و او از کودکی ساز پدرش را با صدای خود همراهی می کرده است و در اصل صدای ساز پدر،‌ عشق به خواندن را در دل او پرورانده است. او از اوایل نوجوانی به صورت جدی آواز خواندن را دنبال می کند و به گروه کرال حوزه هنری می پیوندد و حتی برای اجرا در جشنواره نانسی به فرانسه دعوت می شوند اما به دلیل عدم صدور ویزا، از شرکت در این جشنواره باز می مانند.


با سپاس فراوان ازخانم پرتو مشرف

مشاور خوشنام خرید و فروش مسکن در ونکوور بزرگ با سال ها تجربه – تماس: ۶۰۴۵۰۶۸۶۶۸


بیلبورد پلاک ۵۲:

پرستو صابری، خواننده آواز ایرانی

سارینا رضایی، ترانه سرا، نوازنده و خواننده

گروه دوعت سمیـرا پسندیده و هلیـا محمدی

ستاره بیشتر از پانزده آهنگ شخصی (اوریجینال) دارد و این روزها ستاره بیشتر به صورت انفرادی به خلق آثار موسیقی خود می پردازد. او همکاری نزدیکی با جناب بیات مولف آلبوم محبوب ماه و ماهی دارد و به زودی شاهد کارهای جدیدی از او خواهیم بود.

ستاره شریفی فر دل نشین می خواند. قدرت صدای او در کنار ظرافت زنانه و تسلطی که به فراز و فرود آوای خود دارد او را به خواننده ای جوان و موفق تبدیل کرده که سخت ترین ترانه ها را به زیبایی اجرا می کند. ستاره می تواند به موفقیت های بزرگی در موسیقی ایران دست یابد و نامش ماندگار شود. نام او را به خاطر بسپارید.

ستاره این اجرا را به شما تقدیم می کند