در شصتمین دوره جشنواره تلویزیونی مونت کارلو از دارن استار تهیه‌کننده آمریکایی تجلیل شد و مستندی تکان‌دهنده از شیرها به نمایش درآمد.
به گزارش پلاک۵۲ به نقل از ددلاین، در شصتمین دوره برگزاری جشنواره تلویزیونی مونت کارلو، تندیس الهه طلایی این جشنواره به نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی دارن استار اهدا شد. استار برای فعالیت‌های تخصصی‌اش در صنعت سرگرمی تلویزیونی در این جشنواره جایزه دریافت کرد.

دارن استار که سازنده  بورلی هیلز ۹۰۲۱۰ ،  محله ملروس ،  جنیست و شهر ،  جوان‌تر  و به تازگی  امیلی در پاریس  برای نتفلیکس است، جایزه‌اش را از دست شاهزاده آلبرت دوم موناکو و در روز افتتاحیه جشنواره در ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) دریافت کرد.

لورن پونس مدیر جشنواره از این تهیه کننده به عنوان یکی از توانمندترین چهره‌ها در تولید برنامه‌های سرگرم‌کننده تلویزیونی یاد کرد و گفت برنامه‌هایی که وی تولید کرده با اقبال وسیع مردمی مواجه شده‌اند.

برای مطالعه شما:

لارنس فیشبورن به جان ویک ۴ برمی‌گردد

ارتودنسی در جشنواره کن

مانی رهنما خواننده تیتراژ زد و بند شد

این جشنواره همچنین در ۲۱ ژوئن مستندی تکان‌دهنده درباره شیرها را برای نخستین بار به نمایش گذاشت. این مستند با عنوان  شیرها، استخوان‌ها و گلوله‌ها  فیلمی تکان دهنده درباره صنعت خطرناک و پررونق کشتار شیرها به دلیل فروش استخوان‌هایشان به چین است.

دیک وولف، تد ترنر، جری بروکهایمر، آن سووینی، استیون جی.کانل، کرسی کرسی و تام ورنر از دریافت‌کننندگان پیشین جایزه پری طلایی مونت‌کارلو هستند.


این جشنواره که ۶۰ سال پیش توسط پرنس رنیه سوم پادشاه موناکو (همسر گریس کلی) تاسیس شد اکنون با ریاست افتخاری شاهزاده آلبرت دوم فعالیت می‌کند.
گریس کلی و همسرش پرنس رنیه سوم

سریال  بورلی هیلز ۹۰۲۱۰  از ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ تولید شد و  مرلوس پلیس  از ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۹ روی آنتن رفت.  جنیست و شهر  (Sex and the City) نیز از ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ پخش شد و  امیلی در پاریس  از سال ۲۰۲۰ در نتفلیکس تولید می‌شود.