شماری از ستارگان هالیوود مشغول ایجاد یک تیم فوتبال زنان در لس‌آنجلس هستند. این تیم قرار است از سال ۲۰۲۲ در لیگ فوتبال زنان آمریکا حضور پیدا کند.

ناتالی پورتمن، بازیگر هالیوود، رئیس گروهی متشکل از ۳۲ سرمایه گذار عمدتا زن در این موضوع است. برخی از ستارگان هالیوود نیز ناتالی پورتمن را در این راه همراهی می‌کنند.

 

طبق گزارش مجله ورایتی، این تیم قرار است در سال ۲۰۲۲ کار خود را شروع کند و مقر آن لس‌آنجلس آمریکا است. ناتالی پورتمن در یک نوشته اینستاگرامی گفت که نام این تیم فوتبال آنجل سیتی خواهد بود.

این اقدام با سرمایه‌گذاری الکسیس اوهانیان بنیانگذار ردیت هدایت می‌شود. این فرد همچنین به نمایندگی از سرنا ویلیامز، همسرش سرمایه گذاری شخصی انجام داده است. ناتالی پورتمن یکی از چهره‌های اصلی این ابتکار عمل است و جنیفر گارنر، اوا لانگوریا، اوزو ادوبا و … او را همراهی می‌کنند.

دایناسور باشگاه را اخراج نکنید

از سوی دیگر ۱۲ بازیکن سابق تیم ملی فوتبال زنان آمریکا نیز به این سرمایه‌گذاری پیوسته‌اند. این تیم یازدهمین تیم در لیگ ملی فوتبال زنان که یک لیگ حرفه‌ای فوتبال در ایالات متحده است خواهد بود. ناتالی پورتمن در یک نوشته اینستاگرامی گفت که نام این تیم فوتبال آنجل سیتی خواهد بود.