هادی علی بیگلی، متولد اسفندماه سال ١٣٧٢ در شهر زیبای رشت است. هادی از کودکی به موسیقی کلاسیک علاقمند بوده از دوران نوجوانی تصمیم می گیرد تا موسیقی را به صورت جدی ادامه دهد. او فراگیری موسیقی را با حضور در کلاس های سلفژ، تئوری موسیقی و تاریخ موسیقی نزد استاد شاهرخ رحیمی شروع و در سال های بعد دروس تئوریک را نزد استادانی چون حمیدرضا دیبازر، لوریس هوویان و علیرضا خیابانی ادامه می دهد.

 

 

هادی در ۱۸سالگی تصمیم می گیرد که آواز کلاسیک را به عنوان رشته تخصصی خود ادامه دهد و از محضر استادان بزرگی مانند نازنین اعزازی،Evelyn Schorkhüber، اردلان جباری، الیار طهوری، محسن رشیدخان، خسرو علمیه و Nadia Bistrovic بهره بسیار می برد. او در ادامه عازم گرجستان می شود و در کلاس های درس اساتید صاحب نام، آواز کلاسیک را در استانداردهای بین المللی می آموزد.

 

هادی در شهریور سال ۱۳۹۴ شمسی موفق به راهیابی به فینال رقابت بورس اپرای هانوفر آلمان می شود.

هادی علی بیگی روی صحنه های بزرگی در ایران و خارج از ایران درخشیده است. به عنوان نمونه، او در شهریور سال ۱۳۹۴ شمسی موفق به راهیابی به فینال رقابت بورس اپرای هانوفر آلمان می شود و یا در تابستان ۱۳۹۸ در اجرای A NIGHT AT THE OPERA در سالن کنسرت G.C.C.U تفلیس به همراه Natia Tabagardi ،Nino Chikovani وMarina Chachishvili با صدای زیبا و رسای خود، جادو می کند.

هادی علی بیگی سال آینده برای ادامه تحصیل به دانشگاه McGill شهر مونترال کانادا خواهد آمد و دور از انتظار نیست که به زودی شاهد ظهور ستاره ای ایرانی در آسمان موسیقی کلاسیک جهان باشیم. ستاره ای که از درخشش آن، دل هر ایرانی از غرور سرمست خواهد شد.

هادی علی بیگی این اجرا را به همراهان پلاک۵۲ تقدیم می کند