اگرچه لوسیفر به طور رسمی پخش خود را در فصل 6 به پایان رساند، اما در یک خبر امیدوارکننده برای دوستداران از سوی سازندگان آن نشان داد که این سریال ممکن است با فصل هفتم ادامه یابد. آیا لوسیفر به زمین بازمی گردد؟

لوسیفر  مجموعه تلویزیونی فانتزی آمریکایی به سبک پلیسی جنایی درام تهیه شده توسط تام کاپینوس است که فصل اول آن در شبکه فاکس از ۲۵ ژانویه ۲۰۱۶ پخش شد.  در این مجموعه شخصیتی اقتباس شده از شخصیت‌های ایجاد شده توسط نیل گیمن همراه با سم کیت و مایک درینگن‌برگ به عنوان یک شخصیت جانبی در سری کتاب‌های کمیک سندمن بود، که بعدها اسپین‌آفی از سندمن حول این شخصیت با عنوان سری کتاب‌های کمیک لوسیفر توسط مایک کری نوشته شد، هر دو توسط انتشارات ورتیگو از کمپانی دی‌سی کامیکس منتشر شده‌ است.

لوسیفر در کلام به معنی درخشان و ستاره صبح است. درباره هویت او اختلاف نظر وجود دارد. برخی او را شیطان قبل از سقوط می دانند اما در این سریال،‌ او فرزند سرکش خداوند است که از بهشت به جهنم تبعید شده و پادشاه جهنم و فرشته عذاب گناهکاران است.


تماشا کنید

سکانس برتر در سریال لوسیفر

جهنم به تراپیست احتیاج دارد نه فرشته عذاب !


*توجه : اگر این فیلم را هنوز تماشا نکرده اید،

مطالعه ادامه این مطلب خطر اسپویل و لو رفتن داستان را برای شما به همراه دارد:

این سریال  نگاه جالبی به داستان خیر و شر و بهشت و جهنم ، گناه و ثواب و گناه کار و بی گناه دارد که بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفت به نحویکه پس از کنسل شدن پخش سریال در ماه می 2018، هشتگ «#لوسیفر را نجات دهید» در توییتر ترند شده و در طول یک روز یک میلیون توییت با این هشتگ منتشر شده بود. تا دوم ژوئن 2018 تعداد توییت‌ها با این هشتگ به هشت میلیون رسید.

 

خلاصه داستان سریال

داستان از جایی آغاز می شود که تام الیس در نقش لوسیفر مورنینگ‌ استار، ارباب جهنم ،  از زندگی در جهنم و مطیع خداوند بودن خسته شده و تصمیم می‌گیرد برای تعطیلات به زمین بیاید تا در میان مردم زندگی کند. لوسیفر قصد دارد انسان‌ها را بیشتر بشناسد پس در لس‌آنجلس، شهر فرشتگان ماندگار می‌شود.

او در لس آنجلس در حالی که کلوپ شبانه خود را به نام لاکس اداره می‌کند، تبدیل به یک مشاور برای اداره پلیس لس آنجلس می‌شود. در میان دیگر قدرت‌های او، او قدرتی مافوق طبیعی آگاهی از خواسته‌های پنهان هر فرد را دارد و می‌تواند آن‌ها را وادار به گفتن حقیقت کند. او با استفاده از این توانایی لذت می‌برد که گناهکاران را در مکان‌های عمومی افشا کند.



لوسیفر هنگامی که درگیر پرونده قتلی می‌شود، با کاراگاه کلویی دِکِر (لارن جرمن) ملاقات می‌کند. لوسیفر پس از کمک به اداره پلیس لس آنجلس  در حل پرونده قتل با استفاده از قدرتش در فهمیدن خواسته‌های درونی افراد، به عنوان مشاور، به کلویی در تحقیقات بعدی کمک می‌کند. در این سریال، آن‌ها هنگام حل پرونده‌ با موجودات ماورایی مواجه شده و رابطه‌ای میانشان شکل می‌گیرد.

تماشا کنید :

معرفی فیلم داستان ازدواج

معرفی فیلم کوچه کابوس

 

لوسیفر به‌طور معمولی در مورد هویت خود صحبت می‌کند اما معمولاً کسی حرف‌های او را باور نمی‌کند. در فصل اول لوسیفر اعلام می‌کند که به عنوان شیطان نه شاخ دارد و نه دُم که این ادعا در فصل چهارم پس از فاش شدن شکل شیطانی کامل او ثابت می‌شود.

دی. بی. وودساید به عنوان اَمِنِدیل، فرشته‌ای تیره بال و برادر لوسیفر است که به لس آنجلس می‌رسد و به تشویق او برای بازگشتن به جهنم می‌پردازد و می‌گوید زندگی جدید او بر روی دنیای انسان‌ها باعث برهم زدن تعادل زمین می شود.