تزئین با رنگ شاید یک کار دشوار به نظر برسد یا برای انجام ترکیب رنگ سوالات مختلفی برایتان به وجود بیاید، مثلا اینکه رنگ تیره باشد بهتر است یا روشن؟ آیا باید رنگ ترکیب شود یا به تنهایی استفاده شود؟ باید رنگ ها برجسته و مشخص باشند یا طیف رنگ ملایم؟

 

سوالات زیاد و البته بی جوابی در ذهن شما وجود دارد اما حقیقت این است که اگر از غرایز خود پیروی کنید و از هر نوع تزئینات رنگی، استفاده کنید مطمئنا بر روحیه شما تاثیر فراوان خواهد داشت و شادی و آرامش را به شما هدیه می کند. وقتی صحبت از اتاق های رنگارنگ برای زندگی است، روحیه ای شاد و آرام بخش در ذهن تداعی می شود. به یاد داشته باشید یک دوز از رنگ و الگوی غیر منتظره می تواند، یک اتاق نشیمن سنتی را به یک بهشت بی مانند تبدیل کند.

 

یک دوز از رنگ و الگوی غیر منتظره می تواند، یک اتاق نشیمن سنتی را به یک بهشت بی مانند تبدیل کند.

یک : مسدود کردن رنگ

مسدود کردن رنگ، تکنیک ترکیب چند رنگ مختلف با هم؛ در قطعات بزرگ یا مربعی شکل است. می توان از آن برای تأثیرگذاری در طراحی داخلی استفاده کرد، همانطور که این اتاق نشیمن رنگارنگ از آیلین کاترین نشان می دهد.


 


 

برای دریافت کامل ترین اطلاعات درباره
بهترین پروژه های پیش فروش در ونکوور بزرگ، تماس بگیرید .

 


رنگ های روشن ترکیباتی سرگرم کننده و شاید بازیگوش هستند، تکنیک مسدود کردن رنگ باعث ایجاد فضای جذاب برای خانواده می شود.

دو: مبل سخنگو

با قرار دادن یک مبل با رنگی جسورانه در برابر دیوار سفید می توانید، بیانیه هایی با عنوان علاقه خود به رنگ های جذاب را برای مهمانان خود بیان کنید. این طراحی چشم را به خود جلب کرده و به کانون اصلی اتاق تبدیل می شود.

 

سه: تر و تمیز پر جنب و جوش

افراد تمایل دارند به طور پیش فرض به رنگ سفید و گاه به رنگ مشکی هنگام تکمیل رنگ بپردازند. اما اگر واقعاً می خواهید، همه چیز را تغییر دهید، یک رنگ کاملاً متفاوت را در نظر بگیرید. این یک راه عالی، برای جلب توجه مردم و ایجاد فضایی فراموش نشدنی است.

چهار: استفاده از طیف های مختلف رنگ

یکی از امن ترین راه ها برای برای ایجاد آرامش و جذابیت ایجاد زمینه ای خنثی و سپس لایه ای با لوازم جانبی رنگارنگ است. در این اتاق نشیمن رنگارنگ از رنگ های قرمز و آبی پررنگ استفاده شده است، تا یک دوز سالم از رنگ به آن اضافه شود، اما اگر صاحبان خانه همیشه تغییر بخواهند، می توانند کوسن و درها و پنجره ها را تیره کنند و جلوه ای کاملاً جدید در منزل ایجاد کنند.

 

اگر صاحبان خانه همیشه تغییر بخواهند، می توانند کوسن و درها و پنجره ها را تیره کنند و جلوه ای کاملاً جدید در منزل ایجاد کنند.

یکی از امن ترین راه ها برای برای ایجاد آرامش و جذابیت ایجاد زمینه ای خنثی و سپس لایه ای با لوازم جانبی رنگارنگ است.

پنج : آثار هنری چشم نواز

رنگ ابزاری قدرتمند برای تزئین است اما گاهی اوقات کمی طول می کشد تا به این ایده علاقه پیدا کنید؛ پیش از آن می توانید از آثار هنری چشم نواز برای اضافه کردن رنگ ها به اتاق استفاده کنید. این اتاق نشیمن توسط طراح مگان شادریک عمدتا خنثی است، اما یک اثر بزرگ هنری و چند کوسن رنگارنگ فضای آن را بازیگوش و خوشایند جلوه می دهند.

شش: طراحی معاصر و فرش ایرانی

طراحی معاصر اغلب با پالت های رنگی خنثی همراه است، اما در این اتاق نشیمن مدرن، طراح کریستن ریوولی از رنگ استفاده می کند تا جلوه خوبی داشته باشد. صندلی های قرمز قرون وسطی، آثار هنری جسورانه و فرش هایی به سبک ایرانی همه در فضایی گرم و راحت نقش دارند.

 

آثار هنری جسورانه و فرش هایی به سبک ایرانی همه در فضایی گرم و راحت نقش دارند.

 

هفت: نقاشی دیواری پر جنب و جوش

نقاشی دیواری رنگارنگ، راهی عالی برای اضافه کردن حس سرگرمی به یک اتاق نشیمن است. طرحی ساده مانند این، حسن نیت و بیان بزرگ منشی را ایجاد می کند و بسیار آسان است. نقاشی دیواری رنگارنگ، راهی عالی برای اضافه کردن حس سرگرمی به یک اتاق نشیمن است. طرحی ساده مانند این، حسن نیت و بیان بزرگ منشی را ایجاد می کند و بسیار آسان است.

طرحی ساده مانند این، حسن نیت و بیان بزرگ منشی را ایجاد می کند و بسیار آسان است.

به سادگی رنگ هایی را که می خواهید، انتخاب کنید و استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که نقاشی دیواری جسورانه ای مانند این، زمانی موثر است که فقط به یک دیوار اتاق محدود شود. هرچه بیشتر باشد، فضای اتاق به هم ریخته به نظر می رسد. به یاد داشته باشید از رنگ ها لذت ببرید همان طور که از رنگین کمان اطراف یک آبشار لذت می برید.