کمپانی  سونی و  آمازون  در حال رسیدن به توافقی ۱۰۰ میلیون دلاری برای اکران جهانی قسمت جدید انیمیشن  هتل ترانسیلوانیا  در سامانه نمایش آنلاین آمازون هستند.

به گزارش پلاک۵۲،  هتل ترانسیلوانیا ۴  جدیدترین فیلمی است که از اکران سینمایی بیرون کشیده شده و گفته شده مستقیم از طریق  پرایم ویدیو  در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این سیستم که متعلق به آمازون است فیلم چهارم را با عنوان:

هتل ترانسیلوانیا: ترنسفورمانیا

با قراردادی ۱۰۰ میلیون دلاری به صورت آنلاین به نمایش درمی‌آورد.

این انیمیشن که با موضوع هیولاها ساخته شده با نمایش سه فیلم اولش فروش فوق‌العاده‌ای را برای سونی رقم زد و ۱.۳ میلیون دلار فروش کرده بود. با این حال با توجه به اینکه بچه‌های زیر ۱۲ سال هنوز واکسن نزده‌اند و این فیلم خانوادگی است ترجیح داده شد این فیلم از اکران سینمایی بیرون کشیده شود تا تنها واکسن زده‌ها راهی سینماها شوند.

این فیلم قرار بود از یکم اکتبر راهی سینماها شود پیش از این سه بار با تعویق اکران روبه‌رو شده بود.


سونی اکنون تنها استودیوی بزرگی است که خودش دارای سرویس اکران آنلاین نیست و به همین دلیل نمایش این فیلم را به سیستم آمازون واگذار کرده است. سال پیش نیز  سگ تازی  این کمپانی در اپل تی‌وی پلاس اکران شد و شادترین فصل نیز در هولو نمایش داده شد.

برای مطالعه بیشتر:

نقد و معرفی فیلم انیمیشنی روح (Soul)

معرفی انیمیشن Wolfwalker (گرگینه ها)

قرار شده تا فیلم  سیندرلا  با حضور کامیلا کابلو این کمپانی نیز از طریق پرایم ویدیو در دسترس مردم قرار بگیرد.

فیلم جدید سیندرلا (۲۰۲۱) با حضور کامبلا کابلو

فیلم چهارم از  هتل ترانسیلوانیا  فیلم نهایی از این مجموعه است و درک دریمون و جنیفر کلوسکا کارگردان آن هستند. فیلمنامه این قسمت را آموس ورنون، نانزیو راندازو و جندی تارتاکوفسکی نوشته‌اند.

برایان هال،‌ صداپیشه دراکولا در انیمیشن هتل ترانسیلوانیا

به جز برایان هال که در نقش دراکولا صداپیشگی کرده دیگر صداپیشگان این فیلم شامل سلنا گومز، اندی سمبرگ، دیوید اسپدا، استیو بوچمی، کاترین هان، جیم گافیگان و کالی شانون هستند.