آموزش گام به گام نقاشی با گلنار ثروتیان

کشیدن نقاشی با استفاده از اشکال ساده، یکی از روشهای سریع نقاشی و تصویرسازی فانتزی است که در زبان انگلیسی به doodle و doodling  معروف است.
در این روش از ترکیب اشکال هندسی اصلی مثل دایره ،مربع و مستطیل میتوان به طراحی های ساده و فانتزی و جذابی رسید که کار بردهای مختلفی دارد.

از این نوع طراحی، در طراحی کارت پستال،‌ طراحی برای محصولات فروشگاهی و بسته بندی، تزیینات کاربردی مانند کاغذ دیواری و کاغذ کادو و موارد بسیار دیگر استفاده می شود.

 در صورتی که علاقه مند هستید از راه بسیار آسان و سریع به نتیجه قابل قبولی در طراحی و نقاشی فانتزی از اشیا و روزمرگیهای اطراف برسید‌، ما قصد داریم طراحی موضوعات جذاب را با استفاده ازین روش آموزش دهیم تا هم خود سرگرم شوید و هم بتوانید کودک خود را سرگرم کنید و تسلط او را به در دست گرفتن مدیومهای طراحی افزایش دهید.

بهتر است بعد از هر فیلم آموزشی از کودک خود بخواهید که با همان شکل ساده موضوعات و اشکال جدید طراحی کند و با دقت در دنیای اطراف خود اشکال هندسی ساده ی به کار رفته درون اشیا و موجودات را پیدا و آن اشکال را با همین روش طراحی کند.

 


این قسمت: آدم برفی

برای کشیدن یک درخت آدم برفی کافی است از دو دایره متصل بهم استفاده کنید.
ابتدا مراحل کار را با مداد کمرنگ تمرین کنید، بعد با ماژیک سیاه ان را پررنگ کنید. برای رنگ آمیزی میتوانید از مدادرنگی یا یا ماژیکهای رنگی استفاده کنید‌.

در انتها با آبرنگ هم میتوانید رنگ آمیزی کنید اما در این صورت بهتر است از ابتدا، طرح خود را روی مقوای مناسب آبرنگ بکشید.